Mamola, a motorsport él? legendája a Ducatival kezdi és fejezi be az esélylatolgatást
a motogp.com-nak adott interjúban: "Le Mans-ban Capirossi és Bayliss is
az els? tízben végeztek, ami azt jelzi, hogy a kemény és megállás nélküli
munka kezdi meghozni els? gyümölcseit: magam részér?l szeretném a f?szerepl?k
közt látni ?ket a hazai versenyen."
"Nicky Hayden és Colin Edwards jelentették a másik, még a Ducatinál
is nagyobb csalódást eddig, és ezt azért mondom, mert azokra a célokra gondolok,
amiket nyilván ?k maguk elé t?ztek. Mindketten jó benyomást tettek rám a felkészületi
id?szak alatt, ezzel olyan elvárásokat teremtettek meg önmagukkal szemben,
amit nem tudtak kielégíteni. A vb hivatalos rajtját hárman, Gubernau, Biaggi
és Rossi kapták el a legjobb ütemben, a Hayden, Edwards, vagy a szintén gyári
Honda-pilóta Alex Barros egyel?re nem tudták megállítani ?ket."
"Minden attól függ, hogy egy csapat mennyire találja meg az ideális
beállításokat egy adott pályán, nem pedig a háttérspekulációktól. A legjobb
példa Max Biaggi esete a Dél-Afrika Nagydíjon. Mindenki által tudott, hogy Biaggi
nem sok segítséget kapott a HRC-t?l, ennek ellenére a csapata képes volt kihozni
a maximumot a gépb?l, maga Max pedig élete egyik legjobb teljesítményét nyújtotta,
miközben nagy riválisával, Valentino Rossival meccselt. A csapatnak és a versenyz?nek
közösen kell a legjobbra serkenteni a motort, enélkül nem lehet gy?zni."
"Ami Rossit, illeti, jó volt látni, hogy leszorult a Le Mans-i dobogóról.
Ne értsertek félre, semmi bajom Valentinóval, de még számtalanszor látjuk
?t a dobogón idén, erre mérget vehettek. Nekem kimondottan az tetszett, hogy
Franciaországban Carlos Checa vette át az ? helyét, hogy úgy mondjam. Nem kétséges,
hogy Le Mans igen jó pálya Checának, mert semmi gondja nem volt vele.
Reménykedjünk, hogy ez a helyezés a lehet? legjobbat tette az önbizalmának és
a csapat moráljának, és hogy a Mugellón is csatára készülnek."
"Mindent összevetve a Mugello egy nagy átlag- és csúcssebességet követel?
ring. Ebben a tekintetben sem a Honda, sem a Ducati nem panaszkodhat, míg
a Yamaha annyira nincs jól eleresztve. Kérdés, hogy az M1 blokkja milyen ütemben
fejl?dik, és hogy Olaszországban mennyivel fog eltérni az eddig látottól. Függetlenül
az esélyekt?l, a soron következ? futam a versenyszellem felszításának ígéretét
hordozza, és ez f?ként a Ducatira, az olasz szenvedély megtestesülésére
igaz. 2004-ben mintha egy kicsit eltévedtek volna, de a hazai nagydíj remek
alkalom, hogy visszataláljanak a helyes útra."
Legutóbbi hozzászólások