Nem csalás, nem ámítás, a képeken a K8-as RM-Z 450 prototípusát látjátok. A hamamatsuiak nagy titokban fejlesztett új fegyvere a japán nemzeti motokrossz bajnokságon mutatkozott be a gyár tesztpilótájával, Hiroshi Nakayamával a nyergében.
Magáról a motorral csak annyit lehet tudni, amennyit a fotók láttatni engednek. Teljesen új formával csábít a Suzuki nagyvasa: a 2001-ben megálmodott m?anyag-formák (sárvéd?k és rajtszámtáblák) már a múlté, újragondolták az alumínium hídvázat, kompaktabb er?forrást és elektronikus üzemanyag befecskendezést kapott a még fejlesztési stádiumban lév? földmunkagép.
A hátsó traktus egyértelm?en az új 250-es RM-Z-re hajaz, ahogyan a második generációs alu hídváz is, a motor eleje viszont eddig még nem látott megoldás. Szögletesebb els? sárvéd? és rajtszámtábla, kecsesebb oldalsó spoilerek. A fut?m? továbbra is a Showa m?helyéb?l származik, míg a kormányt a Renthal szállítja a sárga motorokhoz.
Hogy mi fog ebb?l a projektb?l megvalósulni? Injektort már a tavalyi motorokon is láthattunk (nem jelent meg szériagyártásban), a szövetségek pedig pont most egyezkednek a henger?rtartalom csökkentésér?l, ami szintén gátat vetne a Suzuki terveinek. Érdemes lenne sorozatgyártásig vinni ezt a modellt, ha 2009-t?l alapjaiban akarják megváltoztatni a négyütem? krosszmotorokra vonatkozó szabályokat?
Június végéig eld?l, hogy mi lesz a kategória és a prototípus sorsa. Szerkeszt?ségünk mindenképpen örülne, ha a boltok kirakatából visszaköszönne ez az esztétikailag sem utolsó darab. Nekünk már most jobban bejön, mint az el?dje.
További képek
|
Legutóbbi hozzászólások