EST. 2002

Intermot: a japánok

Honda

A legnagyobb várakozás az új Transalp-ot övezi: a Honda nem nézi tétlenül
a Suzuki V-Strom 650 acélos támadását
, amely az utóbbi hónapokban ‘veszélyesen’
megközelítette a szektor vezet? modellje címet az eladások tükrében. Az 1987-ben
útjára indított, folyamatosan frissített Transalp 2000-ben újult meg látványosan,
ugyanekkor lett 650 kcm-es. A 2005-ös változat elektronikus befecskendezés?
blokkja 750 köbös, nagyjából 70 LE-t ad. Ára nem lesz több 7.500 eurónál.

Megváltozik a Hornet is, mivel a 900-as naked-et úgy t?nik, megel?zte a
Kawasaki Z1000
, már ami a vásárlók preferenciáit illeti. A Hornet 1000-ben
az utolsó Fireblade szíve dobog, ám 130 LE-re lecsendesítve. Robosztusabb lesz
a váz, hatékonyabbak a fékek és a felfüggesztések. Elmarad a dupla kipufogó,
helyette egy darab, sportosan felfelé álló cs?vel találkozhatunk.

Suzuki

A hamamatsuiak legújabb GSX-R 1000-üket mutatják be Münchenben. A recept
a régi, azaz a modell könnyebb és er?sebb lesz az el?z?nél.

Jön a Bandit is, folyadékh?téses, 600 illetve 1000 köbös blokkal. A jelenlegi
Suzuki Banditok igen népszer?ek ugyan Észak-Európában, kinézetre és technikailag
mégis kezd eljárni felettük az id?
(fölöttébb nehéz volna pl. az Euro-3
normához igazítani ?ket). Ráadásul a piaci ellenfelek már rég újítottak, nagyobb
teljesítményt és b?ségesebb dotációt ajánlanak.

Kawasaki

A Kawa nem tervez nagyot robbantani Bajorországban: minden bizonnyal bemutatják
a KLV 650-et
, a Suzuki V-Strom 650 ikermodelljét (ahogy ez már megtörtént
az 1000-es verziók esetében).

Az országúti retró jegyében a tervek szerint n? a W650 motortérfogata (750kcm-re),
az ER-5 esetében pedig alapos fazonigazításról szólnak a hírek.

ugrás fel