EST. 2002

Intermot: Nagy utazás

Az id? múlásával persze változott ezen kiegészít?k divatja is: a táskák
és a top case-ek ma már nem rusztikus liszteszsákok, hanem tetszet?s, áramvonalas
dizájnú tárgyak
. Jelenlegi korunkban igen fontos az, amit a szem lát, lényeges
az esztétikai élmény, éppen ezért választható a legtöbb modell színével harmonizáló
kiegészít? és szintén ezért van de luxe-kivitele a téglalap alakú alu-doboznak
is.

Egyre nagyobb népszer?ségnek örvendnek az ún. soft bag-ek, amelyeket
a már meglév? csomagtartóhoz vagy megfelel? szíjakkal közvetlenül a motorhoz
lehet er?síteni. A választék ebben a kategóriában is hatalmas, mivel a kereslet
is az: a sportos, lehet? legcsomagmentesebb vezetést preferáló egyéneknek találták
ki például az utasülésre egy mozdulattal odapasszintható táskát.

A cruiserek és custom bike-ok esetében a klasszikus megoldások a nyer?k, míg a hagyományos
tanktáska is radikális változásokon ment át.

Meg kell jegyezni, hogy a terhelhet?ség
termékr?l termékre változik. A gyártók általában 10-15 kilós kapacitással
dolgoznak, a top case-ek terhelése pedig nem szerencsés, ha meghaladja az 5-8
kg-t.
Egyvalamiben azonban konformitás van: mindenki egyetért abban, hogy
‘full’ állapotban senki se menjen gyorsabban 130 km/h-s sebességnél.

ugrás fel