Rögtön látható, hogy a dolog els?sorban a krosszosok fantáziáját fogta meg – akik tényleg nem viccelnek, ha összemocskolásról van szó. Az utcai mez?nyb?l egyetlen jelentkez? van mindössze, az viszont nem rossz… Lássuk, mi a kínálat!
Szekeres Zsolt motorja a nagybet?s klasszikus. Jó kis nedves pályán való krosszolás utáni pakolás. Nem az a folyós sár, és nem is a nagyon ragadós fajta, hanem a közepesen nedves, puha, szikkadásra kész, rendes vakolat. A munka alapos, gyakorlatilag minden szegletét kitölti a gépnek, ezzel egy új formát adva a KTM-nek.
Szabó Csaba Adventure-jét látva a legavatottabb motorosnak is végigfut egy enyhe hideg szell? a hátán. Az a ragadós, igazán undok agyagsár, ami egy pillanat alatt megfogja a kereket, és földre viszi a gépet… Érdemes megfigyelni, hogy a sárm?vész munkája nyomán a ragadós maszat milyen elegánsan csak a kerekre koncentrálódik. Igazán emlékezetes kompozíció.
Fogja a szemet Nagy Attila Hondája. A híg pocsolyalé mintegy nyúlós matrica vonja be az eredetileg piros motort. Vékony réteg sár gyakorlatilag mindenütt, meghagyva a CR eredetileg szép, lendületes formáját. Kiváló munka!
Bartha István R1-ese az egyetlen képvisel?je az utcai motorozásnak – ennek ellenére nem igazolja azt, hogy a hazai utak egységesen sokkal tisztábbak lennének, mint egy krosszpálya. A nyugat-magyarországi motorozás után lendületes dekorcsíkokat és foltokat rajzol az útról felver?d? mutra. Szinte érezni a tempót, amivel végigrepesztett a dzsuvás úton.
Várjuk a további motorokat. És ha lenne egy jól elhanyagolt veterán, vagy egy igazán olajszórós olasz, vagy egy sose mosott postásmotor, annak örülnénk igazán!
Legutóbbi hozzászólások