Spanyol földön a futamot ugyanis a "kölyök" Marco Simoncelli nyerte,
így immár eggyel több a gy?zelemre esélyesként említend? pilóták száma.
A 2004-es végs? címre a "szakma" és a nemzetközi esélylatolgató
források Doviziosót és Locatellit tartják befutónak. Dovizioso Hondáját
és az egyre veszélyesebb KTM-et leszámítva az Aprilia a kategória nagy ereje.
Igaz az is, hogy a Honda olasza stabilan az élmez?nybe várható, az osztrák márka
pedig könnyen gy?zhetett volna Spanyolországban: ha Stoner nem esik el. A KTM-história
els? vb-sikere lett volna.
A Derbi és a Gilera már jó ideje fejleszt, és nemsokára ígérik már az eredményt
is. Mégis, mi náluk sokkal inkább tudnánk örülni a dinamikusan javuló Malaguti
els? 2004-es világbajnoki pontjainak: a csapat kulcsembere az a Talmácsi
Gábor, aki a hétvégi olasz bajnoki (CIV) fordulón szabadkártyásként, tesztelési
céllal elindulva diadalmaskodott. Természetesen Magyarország másik képvisel?je,
Tóth Imre és a Team Aprilia Hungary csapat pontokat ér? helyezésének ugyanúgy
örülnénk. Jelen állás szerint Talmáék jobb esélyekkel vágnak neki Le Mans-nak.
A 125cc-ben továbbra is lehetetlenség el?re megmondani bármit is, annyi
itt a tehetséges és csodára bármikor képes pilóta. Jenkner, Stoner, Barberá,
Bautista, Giansanti, Kallio, a hazai közönség miatt alaposan fölspannolt Di
Meglio. . . no meg a többiek.
Ha mégis tippelni kéne, a jelölt Andrea Dovizioso lenne. Egyrészt nagy
karrier áll el?tte, ezért óriási benne a motíváció; másrészt a Honda 125 kell?en
érzékeny ahhoz, hogy megfelel? beállításokkal jó legyen a francia pályán.
Motívációi és üt?képes motorja persze nem csak neki vannak. . . érdemes
lesz figyelemmel kísérni a futamot.
A 250cc, a MotoGP beharangozói, az id?mér? edzések és
a GP beszámolói folyamatosan olvashatók lesznek a motorinfo.hu-n.
Legutóbbi hozzászólások