EST. 2002

Jön a széria TC az RSV4-nek?

Az Aprilia RSV4-ese a második modellévéhez készül?dik, és olyan lökéshullámot kaphat, ami nem minden nap adatik meg: ha ugyanis Max Biaggi ügyesen menedzseli tetemesnek mondható el?nyét a végjátékában tartó Superbike fennmaradó rundjain, könnyen egy vb-cím dagaszthatja Noale marketing-hajójának vitorláit.

Ebben a közegben érkezik a hír – ami inkább pletyka még – , miszerint minden bizonnyal egy nagyon összetett, több szinten állítható traction control néz ki az olasz négyhengeresnek. Emellett, illetve ezzel szoros összefüggésben plusz nyolc lóer?t érne a kompresszióviszony-növelés és az új kipufogó.

Klikk a képre, RSV4 Factory galéria nyílik.

Természetesen az információhalmaz nem gyári, vagy csak annyira az, amennyire a jeles Hellforleather magazin informátora az (Márpedig állítólag az – minket meg mindig leny?göz, hogy vannak emberek, akik motorgyárban dolgoznak, de kijuttatnak mindenféle bels? fejlesztési titkokat a világsajtónak.)

A tézist alátámasztani látszik az a kémfotó-sorozat, amelyet egy másik James Bond osztott meg a nyilvánossággal – tárgya egy RSV4R (és két Dorsoduro 1200) volt, amelynek minden ízéb?l elektronika-kábelek és szenzorok lógtak ki. Szóval nagy a munka e téren Noaléban, még ha ne adj’isten az információk falsak is – valami f? abban a fazékban.

Klikk a képre, RSV4 R galéria nyílik.

Nem lehet kizárni továbbá a váltóáttételezés módosítását, eszerint rövidebb lenne az els? három sebesség, a jelenlegi negyvenfogas koronát pedig negyvenkettesre cserélnék. Érdekes módon az ABS-r?l nem szól a fáma, persze várjuk ki a végét – Milánó környékén tudunk meg hiteles részleteket az Apriliától.

ugrás fel