Sajnos legutóbb a 22. helyen zárta Misanóban az idei Superbike világbajnokság Superstock 1000-es sorozatának negyedik futamát Gy?rfi Alen, és ezzel összetettben a 15. pozícióban várja a folytatást. Most újra itt a lehet?ség, hogy a MetalCom-Adrenalin H-Moto Team versenyz?je bizonyítsa, hogy ebben az évben a középmez?ny elején kell vele számolni. Tavaly itt Aragonban a 25. startpozícióból egy egészen kiváló rajt után a 20. helyen zárta a futamot. Most mindenképpen javítani akar, úgy véli, most ismét a pontszerz?k között zárhatja a versenyt. Amíg ? Spanyolországban versenyez, csapattársa, Gyutai Adrián – 56 ponttal vezeti az Alpok Adria Bajnokság 125 GP összetett versenyét – a Salzburgringen, a német pontvadászat hétvégi futamán szeretne bizonyítani.
„Az új beállításokkal hiszek a jó szereplésben.” – Amíg az újabb pontokért hajt Aragonban a MetalCom-Adrenalin H-Moto Team élversenyz?je a Superbike világbajnokság Superstock 1000-es sorozatában, addig csapattársa, az Alpok-Adria Bajnokság 125 GP pontversenyét toronymagasan vezet? Gyutai Adrián a német pontvadászatban versenyez a hétvégén.
Györfi Alen idei utolsó versenyén Misanóban sajnos nem tudta megismételni korábbi bravúros szerepléseit – Imolában a 12., míg Monzában a 6. helyen végzett –, és a nullázását követ?en az összetettben a 15. pozícióban várja a folytatást. Három hét telt el, és igencsak motiváltan várja a MetalCom-Adrenalin H-Moto Team motorosa a hétvégi, Aragonban rendezend? Superbike világbajnokság Superstock 1000-es sorozatának ötödik bajnoki futamát. A 2011. június 19-én rendezett els? itteni versenyt az olaszok uralták, hiszen az els? hat helyen öt talján versenyz? végzett. A dobogó legfels? fokán Davide Giugliano végzett Lorenzo Zanetti és Danilo Petrucci el?tt. Az idei pontversenyben vezet? francia Sylvain Barrier az ötödik helyen végzett. A 12 körös versenyben a legnagyobb sebességet (312,8 km/h) az olasz Lorenzo Zanetti érte el BMW-jével, míg Györfi Alen Hondája alig maradt el a 300 km/h sebességt?l. Mindenesetre Alen folyamatosan gyorsult a hétvégén, és a versenyen már képes volt majd 3 és fél másodperccel gyorsabb köröket teljesíteni a pénteki els? szabadedzéshez képest. Most is hasonlóban, és újabb pontszerzésben reménykedik a 22 éves motoros.
„Bevallom, reménykedve várom a hétvégét, hiszen a három hét pihen? alatt sikerült egy teszten részt vennem, ahol már a spanyol futamra készülve bizonyos változtatásokat hajtottunk végre a Hondámon. A tavalyi adatok alapján b?ven van esélyem arra, hogy ezekkel a módosításokkal ismét harcba legyek a középmez?ny elejével. Nagyon motivált vagyok, bízom abban, hogy az idei sormintám – egy sikeres, majd egy nullázott futam – nem szakad meg, és ismét pontszerz?ként zárom a futamot” – fogalmazott Gy?rfi Alen.
Aragon (Spanyolország)
A pálya neve: Motorland Aragón
Pálya hossza: 5344 m
Pole pozíció: a pálya jobb oldalán
Bal kanyarok száma: 9
Jobb kanyarok száma: 8
Irány: az óramutató járásával ellenkez?
Célegyenes hossza: 630 m
Körrekord a Superstock 1000-es kategóriában: 2:01.161 – Danilo Petrucci (2011)
2011 – versenyben futott leggyorsabb kör: 2:01.565 – Niccoló Canepa (Lazio MotorSport)
2011 – pole pozíció: 2:01.161 – Danilo Petrucci (Barni Racing Team)
2011 – verseny gy?ztese: Davide Giugliano – Althea Racing
Aragon röviden
Az Alcaniztól nem messze fekv? Motorland Aragon Hermann Tilke tervezésében jött létre. Nem csak egy egyszer? pályaként, hanem mint többfunkciós motorsport-komplexumként m?ködik. A projektben olyan szakemberek vettek részt a neves német tervez?n kívül, mint Pedro de la Rosa – a HRT F1-es csapatának jelenlegi versenyz?je –, valamint a brit építész Norman Foster nevével fémjelzett Fosters + Partners. A minden igényt kielégít? ultramodern motorsport-komplexumban a gokart pályán kívül található egy szabadid? és kulturális övezet, valamint egy technikai park is.
Legutóbbi hozzászólások