Már a warm up-on sikerült Talmácsi Gerg?nek javítania 1 mp-et, ami jót tett neki is és a csapatnak is a verseny el?tt. A rajtot sikerült jól elkapnia, de az els? kanyarban kicsit beszorult. Mivel a gumiválasztás terén nem volt kell? tapasztalatuk, így hátra keményebb gumit tettek, mint kellett volna és a futam els? részébe a mez?ny eleje ellépett. Gerg? a 20. hely környékén kisebb csatákat vívott, ment az el?zgetés, visszael?zés.
Gerg? nagyon koncentrált az utolsó körre, mert tudta, hogy az el?tte lév? két versenyz?t meg tudja fogni az utolsó kanyarban, viszont az ellenfelek is küzdöttek egymással, melynek a vége az lett, hogy összeütköztek el?tte. Nem estek ugyan el, de Gerg?t is akadályozták, így nem tudott kell?en kigyorsítani és mögöttük ért célba 21-ként.
Talmácsi Gerg? nyilatkozata:
‘Nagyon jó érzés volt a rajtrácson állni, egy pillanatra még bele is borzongtam, hogy olyan motorosokat látok magam körül, akiket eddig csak a TV-ben láttam. Nagyon boldog vagyok, mert jó kis verseny volt, így els?re. Az európai futamokra reálissá válhat a pontszerzés is, ami nagy dolog lenne.’
Stefano Favaro, Gerg? managerének nyilatkozata:
‘Már az nagyon nagy dolog, hogy itt vagyunk. Ahhoz képest, hogy kezd?dött, jól fejez?dött be ez a hétvége. Az els? nap az egyik motorral technikai problémák adódtak, kicsit aggódtunk, hogy ne legyen semmi gond a másikkal. Gerg? ugyan elesett az els? id?mér? végén, de szerencsére sem neki, sem a motornak nem lett komoly baja. Nagyon jó együttm?ködés alakult ki köztünk és a Vector Racing között és remek a hangulat a boxban. Mindenképpen jó eredménynek tartom ezt a 21. helyet így els?re, f?leg, hogy Gerg? kisebb technikai hátrányban van még pl. nem volt elektronikai váltója, ami talán Ausztráliában már lesz. Nagyon sokat tanultunk a 3 nap alatt, de még folyamatosan tanulnunk kell.’
Faster Management
Legutóbbi hozzászólások