A korábbi tesztek meglepetésembere, Luis Cardoso id?zavarba került a Superpole eljén, valahogy mindig fáziskésésben – pont rossz gumikkal – volt kint a pályán. A végs? percekben aztán sikerült megkaparintania a hatodik rajthelyet a gyári Pitt (5.) és Haga (7.) közé beékel?dve. A második sort Chris Vermeulen zárja, aki a végjátékban kicsúszott az utolsó kanyarban. Futott is a boxba a tartalék motorért, amivel megfutotta az id?mér? nyolcadik leggyorsabb körét.
Laconi pályafutása hetedik pole pozícióját érte el. ‘Tegnap nem voltam valami boldog, a váltót kellett állítgatnunk, így viszont nagyon rendben van a járgány’ mondta a francia. Troy Corser kénytelen volt térdre ereszkedni a dönt? pillanatban ‘de csak azért, mert nagy volt a forgalom a pályán, az egész Superpole egy nagy lutri volt.’
Chili potenciáljáról nem sok minden derült ki: volt egy ígéretes köre, ám az utolsó el?tti kanyarban hibázott: Frankie azért jó versenytempót nyújtott. James Toseland még nem 100%-os a balesete után, a negyedik sorból rajtol szombaton Neukirchner, Abe és Borciani társaságában.
Superpole: a rajtrács összetétele
Versenyz? neve
|
Motor
|
Id?
|
|
1.
|
R. LACONI
|
Ducati
|
2’01’593
|
2.
|
T. CORSER
|
Suzuki
|
2’01’641
|
3.
|
S. GIMBERT
|
Yamaha
|
2’01’889
|
4.
|
Y. KAGAYAMA
|
Suzuki
|
2’02’643
|
5.
|
A. PITT
|
Yamaha
|
2’02’670
|
6.
|
L. CARDOSO
|
Yamaha
|
2’02’745
|
7.
|
N. HAGA
|
Yamaha
|
2’02’766
|
8.
|
C. VERMEULEN
|
Honda
|
2’02’960
|
9.
|
I. SILVA
|
Yamaha
|
2’03’049
|
10.
|
P. CHILI
|
Honda
|
2’03’100
|
11.
|
C. WALKER
|
Kawasaki
|
2’03’138
|
12.
|
G. BUSSEI
|
Kawasaki
|
2’03’189
|
13.
|
J. TOSELAND
|
Ducati
|
2’03’357
|
14.
|
M. NEUKIRCHNER
|
Honda
|
2’03’671
|
15.
|
N. ABE
|
Yamaha
|
2’04’354
|
16.
|
M. BORCIANI
|
Yamaha
|
2’05’041
|
Kapcsolódó cikkeink |
Katar, Q1 |
Legutóbbi hozzászólások