EST. 2002

Kawasaki Ninja H2 – igen, kompresszoros, és 225 lóer??

Kezdjük a tényekkel: a videó egyértelm?vé teszi, hogy a Ninja H2 nagy újdonsága a kompresszoros blokk lesz. A felvétel a Kawasaki nehézipari részlegében indul, ahol gázturbinákat gyártanak, a felirat pedig a következ?: „Ezt a technológiát egy új motorkerékpár-kompresszor házon belüli tervezéséhez és gyártásához használtuk fel… Kompresszoros szupersport bemutató.”

Kompresszor tehát pipa.

A tuti mellett szárnyra kaptak olyan hírek is, melyeknek igazságtartalmát azért nem vesszük rögtön készpénznek, mivel a forrás a Ninjah2.org fórumában felbukkanó „egy bennfentes barátjának a barátja”, de ett?l persze akár igaz is lehet.

Ezen hírek szerint 1000 köbcentis, soros, négyhengeres blokkal, 225 lóer?s teljesítménnyel érkezik a H2 – mi több, a verseny változat 300 lóer? fölött lesz -, amivel a Kawasaki meg fogja szegni a gyártók között régóta fennálló, a motorok 300 km/h-s maximális sebességére vonatkozó megállapodást. Térhálós váz, egykarú leng?villa, és elektronikus segédberendezések garmada: több mint tízféle el?programozott motorkarakterisztika, gyorsváltó, ABS.

Kölnben szeptember 30-án minden kiderül, és addig még újabb videó is érkezik.

ugrás fel