EST. 2002

Kawasaki – Tápióbicske

‘Az els? futam után megbeszéltük Grillel, hogy a hátsó kanyarkombinációban
melyik íven kell fordulni. Meggy?z?désem, hogy Gábor igazat mondott, de amikor
a második futamban egészen jól elrajtoltam, pont ott el?zött meg. Kívülr?l

Nos, ilyen is a cross!’ nevetett Darók Adrián, aki Tápióbicskén szerzett
42 pontjával lényegesen el?rébb lépett a verseny el?tt elfoglalt hatodik helyér?l
az összetett pontversenyben.

Az, hogy érdekes futam volt, enyhe kifejezés. A széllel ?rült
módon birkózni kellett. Ráadásul a Yamahámon ‘elszállt’ a hátsó fék!
Ennek tükrében kiváltképp örülök az els? futam második és a második futam harmadik
helyének!’ jelentette ki Radek Bohuslav, aki ugyancsak lényegesen el?bbre
lépett az összetett pontversenyben.

A Kawasaki Kupa 125 köbcentiméteres mez?nyében a szlovéniai ifjúsági
Eb futamon edz?dött ifj. Borka János volt az esélyes. Annál is inkább,
mert akik igazán felvehették a Kawasaki Motorsport motorosával a versenyt, nos
Kamrás Károly és Soóky Zsolt is csaknem másfél évtizeddel id?sebbek voltak
az ifi korú motorosnál. Márpedig a moto-cross is valahol olyan, mint a síugrás…
Ahány gyerek, annyi fél méter – mínuszban.

Másfél évtized ide, fiatalság oda, a rajtot az id?sebbek nyerték, de aztán
ifj. Borka János a második kör elején átvette a vezetést. A két futam
koreográfiája úgy hasonlított egymáshoz, mint két tojás.

‘Eb formában voltam…!’ mondta némi iróniával ifj. Borka János az
ilyenkor szokásos interjúban, majd így folytatta: ‘Fogalmam sincs miért,
talán a túlzott akarás miatt az utóbbi id?(k)ben rendre elrontom a rajtokat.
Így aztán sokkal munkásabb az els? hely megszerzése, amit ezúttal nagyon megnehezített
a viharos erej? szél.’

A versenyz?knek, de Balogi Lajosnak, a Kawasaki Motorsport vezet?jének is ez
utóbbi meglehet?sen nagy gond volt. A végs? döntéssel az utolsó pillanatig várt
a szakember.
A versenyz?k biztonsága mindennél fontosabb! Nem szeretnénk kockáztatni
a testi épségüket!
Ezúttal elmaradt a Kawasaki Super Finálé.’ mondta
végül Balogi Lajos.

Az eredményhirdetés kedves színfoltja volt, hogy a Nyári Pál Moto-cross SE
képviseletében Epres Pál elnök elhozta az egy héttel korábbi díjakat a nyáregyházi
meghívásos versenyr?l
és méltó környezetben adta át Lécz Gerg?nek, illetve
Soóky Zsoltnak
a serlegeket.

Eredmények:

125 ccm

Versenyz? Csapat Motor Pontszám
1. ifj. Borka János Kawasaki Motorsport Kawasaki 50 pont
2. Kamrás Károly Reál Motorcentrum Honda 44 pont
3. Soóky Zsolt Integrál Motoros Klub KTM 40 pont
4. Lécz Gergely Reál Motorcentrum Suzuki 36 pont
5. Hujber Péter Center Motorsport Club Honda 32 pont

250 ccm

Versenyz? Csapat Motor Pontszám
1. Grillmayer Gábor Kawasaki Motorsport Kawasaki 50 pont
2. Darók Adrián Nyári Pál Motocross SE Yamaha 42 pont
3. Radek Bohuslav szlovák Yamaha 42 pont
4. Kerner László Neptun SE Kawasaki 33 pont
5. Jeszenszky Péter Sümeg Városi SE Honda 29 pont

A Kawasaki Nyílt Moto-cross bajnokság következ? futamára július 18-19-én
Kiskunlacházán kerül sor.

ugrás fel