‘Az els? futam után megbeszéltük Grillel, hogy a hátsó kanyarkombinációban
melyik íven kell fordulni. Meggy?z?désem, hogy Gábor igazat mondott, de amikor
a második futamban egészen jól elrajtoltam, pont ott el?zött meg. Kívülr?l…
Nos, ilyen is a cross!’ nevetett Darók Adrián, aki Tápióbicskén szerzett
42 pontjával lényegesen el?rébb lépett a verseny el?tt elfoglalt hatodik helyér?l
az összetett pontversenyben.
‘Az, hogy érdekes futam volt, enyhe kifejezés. A széllel ?rült
módon birkózni kellett. Ráadásul a Yamahámon ‘elszállt’ a hátsó fék!
Ennek tükrében kiváltképp örülök az els? futam második és a második futam harmadik
helyének!’ jelentette ki Radek Bohuslav, aki ugyancsak lényegesen el?bbre
lépett az összetett pontversenyben.
A Kawasaki Kupa 125 köbcentiméteres mez?nyében a szlovéniai ifjúsági
Eb futamon edz?dött ifj. Borka János volt az esélyes. Annál is inkább,
mert akik igazán felvehették a Kawasaki Motorsport motorosával a versenyt, nos
Kamrás Károly és Soóky Zsolt is csaknem másfél évtizeddel id?sebbek voltak
az ifi korú motorosnál. Márpedig a moto-cross is valahol olyan, mint a síugrás…
Ahány gyerek, annyi fél méter – mínuszban.
Másfél évtized ide, fiatalság oda, a rajtot az id?sebbek nyerték, de aztán
ifj. Borka János a második kör elején átvette a vezetést. A két futam
koreográfiája úgy hasonlított egymáshoz, mint két tojás.
‘Eb formában voltam…!’ mondta némi iróniával ifj. Borka János az
ilyenkor szokásos interjúban, majd így folytatta: ‘Fogalmam sincs miért,
talán a túlzott akarás miatt az utóbbi id?(k)ben rendre elrontom a rajtokat.
Így aztán sokkal munkásabb az els? hely megszerzése, amit ezúttal nagyon megnehezített
a viharos erej? szél.’
A versenyz?knek, de Balogi Lajosnak, a Kawasaki Motorsport vezet?jének is ez
utóbbi meglehet?sen nagy gond volt. A végs? döntéssel az utolsó pillanatig várt
a szakember.
‘A versenyz?k biztonsága mindennél fontosabb! Nem szeretnénk kockáztatni
a testi épségüket! Ezúttal elmaradt a Kawasaki Super Finálé.’ mondta
végül Balogi Lajos.
Az eredményhirdetés kedves színfoltja volt, hogy a Nyári Pál Moto-cross SE
képviseletében Epres Pál elnök elhozta az egy héttel korábbi díjakat a nyáregyházi
meghívásos versenyr?l és méltó környezetben adta át Lécz Gerg?nek, illetve
Soóky Zsoltnak a serlegeket.
Eredmények:
125 ccm
Versenyz? | Csapat | Motor | Pontszám | |
1. | ifj. Borka János | Kawasaki Motorsport | Kawasaki | 50 pont |
2. | Kamrás Károly | Reál Motorcentrum | Honda | 44 pont |
3. | Soóky Zsolt | Integrál Motoros Klub | KTM | 40 pont |
4. | Lécz Gergely | Reál Motorcentrum | Suzuki | 36 pont |
5. | Hujber Péter | Center Motorsport Club | Honda | 32 pont |
250 ccm
Versenyz? | Csapat | Motor | Pontszám | |
1. | Grillmayer Gábor | Kawasaki Motorsport | Kawasaki | 50 pont |
2. | Darók Adrián | Nyári Pál Motocross SE | Yamaha | 42 pont |
3. | Radek Bohuslav | szlovák | Yamaha | 42 pont |
4. | Kerner László | Neptun SE | Kawasaki | 33 pont |
5. | Jeszenszky Péter | Sümeg Városi SE | Honda | 29 pont |
A Kawasaki Nyílt Moto-cross bajnokság következ? futamára július 18-19-én
Kiskunlacházán kerül sor.
Legutóbbi hozzászólások