El?lnézetb?l a ZX-10R kisebb, mint a ZX-6R, és (szintén az amerikai kollégákra hagyatkozva) a nyeregben ülve sem nagyon más a feeling, mint egy hatszázas supersport-járm?vön.
A vezetési testhelyzet nem kimondottan agresszív vagy fárasztó, esetleg a magasabb növés?eknek okozhat nehézséget nagy sebesség mellett a szélvéd? mögé bújni: a motor feletti kontroll azonban minden esetben kielégít?.
A ZX-10R egy szép, nagy sportgép, szoros rokonságban a ZX-6R-rel, azonban összetéveszthetetlen karakterrel. Esztétikailag és ergonómiailag is nagyon rendben van, bizonyos értelemben rajta maradt a hagyomány útján (gondolunk itt az oldalt futó titánium kipufogóra, miközben a trend nem ez, hanem a nyereg alatti kivezetés), meg?rizve egyfajta akashi eredetiséget.
2003 és 2004 az ezres motorok éve. Az összes olyan gyár el?rukkolt egy óriási sportmotorral, amelynek kapacitása volt rá. Nemsokára jön nálunk a Honda 1000 Fireblade bemutatója, amely minden bizonnyal a ZX-10R nagy riválisa lesz.
Ha harc, hát legyen harc.
Legutóbbi hozzászólások