EST. 2002

Kawasaki ZX-10R

Fék: na ez is egy újdonság! Még egyik motorgyár sem szerelt a motorjaira szériában ilyen fodros féktárcsát, ami ett?l, hogy ilyen a széle sokkal jobban h?l és könnyebb a hagyományosnál, ami – mint tudjuk – a forgó tömegeknél nagyon sokat számít.

Ezek a 300mm-es tárcsák a radiális féknyereggel nagyon jó fékhatást produkálnak, egyszer sem mutatott gyengélkedést a hosszú er?s fékezésekkor – mondjuk ilyen tempónál csúnya is lenne ha nem m?ködne. Talán csak egy fém fékcs?vel tudjuk még jobbá tenni.
Hátul is ilyen hullámus szél?, 220mm-es tárcsába harapnak a fékbetétek.

Összegzés: profi, innovatív motor, csak profiknak, tele csúcstecnikával!

Utcai közlekedésre inkább más választanék, mert ez a motor versenyzésre lett kitalálva, de sokkal többen fognak ilyennel közlekedni, mint versenyezni. Nekik azt tanácsolnám NAGYON VIGYÁZZANAK, mert ennek a motornak meg kell adni a tiszteletet!

Ha már vásároltál egy ilyet, mindenféleképpen menj ki vele a Hungaroringre, vagy a Pannónia ringre, mert amíg csak utcán használod, nem tudhatod milyen jó motort is vásároltál, ez csak ott mutatja meg, hogy mire is képes.

Benk? Zsolt
benzso@motorinfo.hu

Kawasaki ZX-10R teszt Kawasaki ZX-10R teszt Kawasaki ZX-10R

ugrás fel