EST. 2002

Kék motort egy százasé’

Nem tudom, hogy fel kell-e háborodni. Nyilván nem. Hiszen amire van piac, azt így vagy úgy, de nyomatni fogják. Amire van kereslet, azt mindig is el lehet majd adni – íratlan szabály. Persze, hogy az ország 80%-a szidja az esténkénti Gy?zikét, mégis az 50% nézi – azt a képmutató mindenségit. Szóval, ki lesz az els? magyarországi Keweseki import?r?

Az egyiptomi HVCS-k ilyennel róják a köröket. Nincs is ezzel gond, nekünk is van Tisza sportcip?nk, de bennünk legalább volt annyi, hogy nem akartuk valami internacionálisra alliteráltatni. Meg mi legyártjuk magunknak, nem vesszük meg kilóra Kína elfogyhatatlan olcsó munkáskezeit. Átverésr?l beszélni nem lehet, csak az analfabéták eshetnének rútul csapdába egy Keweseki beújításánál, azonban a jogosítvány írás-olvasástudáshoz való kötöttsége miatt ezen kategória kiesik a pikszisb?l. Olcsósága miatt vinnék itthon is, ez száz, illetve viszik most is az édestestvéreket. Olyan motorkerékpárokról beszélünk, melyeken a kerékpárokról visszaköszön? patkófékek csitítják a tomboló lóer?ket, s melyek tulajdoni bejegyzése alapvet?en elvág bárminem? életbiztosítás lehet?ségét?l – utóbbi persze csak vicc. Summa summárum, az Adidos, Nikf és SQny remekbeszabottak után pusztít a Keweseki. Részemr?l fáj. Önöknek?

ugrás fel