EST. 2002

Kémfotók az új Brutaléról

Ahogy az második varázsgömb cikkünkben olvasható volt, az MV Agusta valószín?leg teljesen átdolgozza soros négyhengeres sportmotorját, F5-öt készít az F4-b?l. Ez maga után vonhatja egy új Brutale család megjelenését is, amelynek els? példányait Spanyolországban tesztelték.

A fotók alapos vizsgálata után arra a következtetésre jutottunk, hogy már a teljesen átfésült, új konstrukciót nyúzták a gyári tesztpilóták, tehát akár azt is mondhatjuk, hogy már az új F5 technikáját tesztelik Brutalénak álcázva.

A blokk-oldaldeklik kialakítása nagyban hasonlít a jelenlegi modellekére, de közelebbi vizsgálat után észrevehet?ek az apró különbségek: az olajsz?r?, úgy t?nik, átkerült a blokk aljára, és ha ebbe az irányba gondoljuk tovább a motorblokk többi részét, kitalálhatjuk, hogy a tömegközéppont lejjebb tolása lehetett a mérnökök el?tt lebeg? egyik cél az új motor megalkotásakor.

De ha a blokk homályos részleteit nem is vesszük figyelembe és inkább csak a biztosan kivehet? részletekre koncentrálunk, akkor azonnal felt?nhet az új hibrid alu-cs?váz. Kialakításában hasonló az eddigihez, de a váz elejének térhálós csöveit minden kétséget kizáróan máshogy szövik az új MV-ken, mint eddig, ez is új blokkra utalhat.

Az els? indexek átvándoroltak a tükrökbe, míg a talán legtöbbet másolt motoralkatrész fantáziacímet birtokló, egyedi Brutale lámpa is új formát öltött, valamint a h?t?takarók is újnak t?nnek.

Ami viszont látszólag változatlan maradt, az a motor küllemét nagymértékben meghatározó tank és farokidom. Ugyan vágtak egy kapaszkodónyílást a Brutale szép fenekébe, á la Honda CB1000R, de a forma változatlan… egyel?re. Az új formákat a hivatalos bemutatóra tartogathatják.

ugrás fel