EST. 2002

Készül a Moto Morini

A Moto Morini úgy számolja, hogy 2005 vége felé bemutatja, 2006 els? hónapjaiban
pedig értékesíteni kezdi új modelljét
. A munka g?zer?vel folyik és Luciano
Marabese formatervez? keze nyomán megszülettek az els? rajzok is a sportos naked-bike-ról.

A blokk tesztelése a padon folyik: a 87 fokos V kéthengeres pontosan 1000 kcm-es.
Befecskendezéssel és provizor kipufogókkal a motor 133 LE-s maximális teljesítményt
ért el 8.200 percenkénti fordulat mellett; a forgatónyomaték 12,2 kgm 6.500-on
.
Természetesen ezek nem abszolút érték? adatok: 2004 szeptemberéig öt prototípus
készül el
, amelyekkel a tesztpilóták dolgozni azon nyomban kezdenek: a cél
a futóm? és a blokk összehangolása, beállítása. A végs? cél egy agilis, szórakoztató,
karakteres naked.

A motor amennyire csak lehet, olasz (made in Italy) lesz: a vázat a Verlicchi,
a féket a Brembo, a villát a Marzocchi szállítja
. Elképzelhet? az is, hogy
lesznek külföldi beszállítók is, mert a Moto Morini vezet?i "nem akarnak
kompromisszumokat kötni a min?ség rovására".

A normatíva 1.500 darab legyártásáról szól 2006-ban, 3.000-r?l 2007-ben és
5.000-r?l 2008-ban. Az értékesítést körülbelül 60-70 márkakereskedés végzi majd.
Nem látjuk tehát az új Morinit a müncheni kiállításon: a hivatalos prezentációra
minden bizonnyal a 2005-ös milánói EICMÁ-n kerül sor
.

ugrás fel