EST. 2002

Két új V4-es a Hondától Milánóra?

Erre nem sokan fogadtak volna: a csiripelés szerint egy átdolgozott, felfrissített VFR800-zal készül a legnagyobb japán gyártó, bemutató két hét múlva, a divat f?városában.

V4-fanok világszerte kételkedve fogadták a VFR-család legújabb, 1200-as tagját tavaly,hiányolták bel?le a „régi” 800-as sportosságát, ez így már nem is méltó a VFR névhez! – mondták. Persze a kevésbé fanatista rajongói tábor szereti a VFR1200F-et, de tény, már méreteinél fogva sem tud annyira fickós lenni sz?kebb kanyarokban, mint a VTEC szelepvezérlés? fürge kis VFR800.

De nem kell csüggedni, a Honda többek között a VFR800 frissítését tartogatja a népnek Milánóra – állítólag – az EICMA hatalmas Honda-ünnepnek ígérkezik. A kölni kiállításon felt?n?en csöndben is voltak, csak a 2011-es festéseket hozták ki. De majd Milánóban…

Az új kis-VFR mellett egy új koncepciómotorral készül a Honda – emlékeztek, az új VFR1200 is így és itt kezdte, m?anyag szoborként, Milánóban. A fenti fantáziarajz az els? hivatalos meger?sítése a tulajdonosok körében rendkívül népszer?, de átüt? piaci sikert sosem hozó V2-es Varaderó utódjának szánt, valószín?leg a VFR1200 hajtásláncát megörökl? túraendúrónak.

A látványterv méretezését, arányaira tekintve az az érzésünk, a Honda még a Varaderónál is „utcaibb” túraendúróban gondolkodik ezúttal, de ez nem is csoda, egy 1200-as V4-es blokk köré még ha akarnának, sem tudnának igazi, terepképes endúrót építeni. Lelki szemeink el?tt egy magasított VFR-t látunk a milánói szárazjég-ködb?l kiemelkedni, kényelmes üléspozícióval és rossz min?ség? utakat is jól t?r?, hosszú rugóutas futóm?vel, és a VFR-éhez hasonló stílusban formázott, kétréteg? idomzattal.

ugrás fel