EST. 2002

Kicsik vagyunk, de nem bogarak

Az autós-motoros balesetek, azokon belül is a többség, azaz a ‘jaj, bocs, nem vettelek észre’ típusú összejövetelek, azon felül, hogy az érintettek számára nem éppen kellemesek, szerte a világon kiváló és meglep?en humoros balesetmegel?zési kampányok létrejöttét segítették el?. Összeszedtük a három legviccesebbet.

Az els? szpot a Norvég Motorkerékpáros Egyesület (NMCU – Norwegian Motorcycle Union) megbízásából készült. A norvégoknál tízb?l nyolc motoros baleset létrejötte az észre nem vett kétkerek? problematikájából táplálkozik.

A másodikat a Dél-Új-Wales-i motoros tanács készítette, az üzenet ugyan az: ‘vegyétek észre a motorosokat!’ Elgondolásuk, annak ellenére, hogy bizonyára jól m?ködne, eléggé cúgos lenne…

A harmadik, szintén rendkívül szellemes anyagot a hollandok követték el, ‘A motoros bármikor, bárhol felbukkanhat’ jeligére, és állati jóra sikeredett!

ugrás fel