EST. 2002

Kivonul a BMW a Superbike-ból

Hivatalos a hír, hogy a bajor márka év végén elhagyja a sorozatot. A hétvégi Melandri-gy?zelem után igazi meglepetésként hatott a hír, bár pletykaszinten már hallani lehetett, hogy Melandri új motort keres a következ? szezonra.

Stephan Schaller, a BMW Motorrad vezérigazgatója nyilatkozatában ismertette, hogy a BMW új piacok felé fordul és az energiát az 500 cm3 alatti kategóriára, valamint elektromos hajtású motorokra összpontosítja. A döntés érthet?, hisz ezen piacok jelentik a jöv?t és az utat Ázsia irányába. 

A BMW-nek nehezen indult a Superbike szereplése és három évet kellett várniuk, mire meghódították a sorazatot, de ezzel együtt is teljes siker a csapat szereplése a bajnokságban. Melandri érkezése stabillá tette a BMW-t, ami képes volt nehéz id?szakok után is felállni és ‘szállítani’ az elvárt eredményeket.

Adac hemet test Nolan Winner, Adac Nolan tesztgy?ztes búkosisak

 VÉGE!

Melandri (aki a bajnokság harmadik helyén áll ) és Davies is új csapatot keres a jöv? évre. Nem lesz könnyü dolguk mert a WSBK-ban a BMW kiszállásával alig marad üt?képes csapat az Aprilián és a Kawasakin kiv?l. A Honda nem képes a GP-ben mutatott teljesítményre, a Ducati fejlesztéseit más irányba összpontosítja, míg a Suzuki-projekt több er?forrást igényelne. 

A Dornának lépnie kell, ha jöv?re meg szeretné tölteni a rajtrácsot és tartani akarja az izgalmas versenyszínvonalat. Érdekelté kell tennie a gyártókat, hogy a motorok közötti rés ne szakadék legyen, mivel egy technikai sportnál ez meghatározó probléma.

ugrás fel