A Michel hurrikán a harmadik napon is lecsapott Kiyalamira, az olasz versenyz? volt a leggyorsabb a Pirelli-teszt zárónapján is, a Ducati pedig maradt az id?tabella legtetején. Akárcsak a második tesztnapon, ezúttal is hamar kiviláglott, ki az úr a pályán: már reggel egy 1’39”714-gyel melegített a #84-es, amit aztán senki sem tudott befogni.
A nagy meleg miatt meglehet?sen unalmas volt ez a felvonás, délutánra csak ímmel-ámmal mentek a motorosok, jellemz?en magas körid?kkel. Aztán négy óra magasságában, a hivatalos záróra el?tt hatvan perccel el?kerültek a puha gumikeverékek, és megindult a vadászat a gyorskörökre. Fabriziót azonban senki nem verte meg, mi több, ? maga pár ezreddel még meg is javította a délel?tti – és a második számú motorral futott – idejét.
A lélektani 1’40-es határ alá Ben Spies tudott bekacsintani a Yamahával, no meg Noriyuki Haga, aki egy hajszállal maradt el a texasi kollégától. A ‘dupla’ ezúttal nem jött össze a bolognaiaknak, de az már látszik, hogy az 1098 F09 nagyon egyben van. Igyekszik azonban a többi gyártó is, f?leg a yamahások és a suzukisok értek el nagylépték? fejl?dést Dél-Afrikában. A Rea-Checa duóra is érdemes lesz figyelni, míg Kiyonari egyel?re hátrébb foglal helyet az összesítésben. Neukirchner ezúttal is gyorsabbnak bizonyult Kagayamánál, körvonalazódik az er?sorrend a GSX-R-es gárdán belül.
Max Biaggit kora délután m?szaki hiba hátráltatta, jelesül elszállt az Aprilia RSV4 blokkja. Emiatt vagy nem emiatt, tény, hogy a nyolcadik helyen fejezte be a kiyalami tesztet a római. Az els? BMW a sorban Corseré, az öreg tizedik a táblán, 1’4-et kapva Fabriziótól. Az ausztrál bukott is egyet déltájban.
|
|
Id?eredmények, összesített végeredmény 1. Michel Fabrizio (Ducati) – 1’39”714 2. Ben Spies (Yamaha) – 1’39”978 3. Noriyuki Haga (Ducati) – 1’39”984 4. Jonathan Rea (Honda) – 1’40”035 5. Carlos Checa (Honda) – 1’40”170 6. Max Neukirchner (Suzuki) – 1’40”394 7. Yukio Kagayama (Suzuki) – 1’40”657 8. Max Biaggi (Aprilia) – 1’40”768 9. Ryuichi Kiyonari (Honda) – 1’41”067 10. Troy Corser (BMW) – 1’41”102 11. Shinya Nakano (Aprilia) – 1’41”331 12. Tom Sykes (Yamaha) – 1’41”562 13. Ruben Xaus (BMW) – 1’41”996 14. Kenan Sofuoglu (Honda) – 1’42”872 15. Andrew Pitt (Honda) – 1’43”908 |
Legutóbbi hozzászólások