EST. 2002

Klaffi Honda: SBK helyett Man TT

Hiába a siker, még egy olyan kaliber? privát együttesnek is nehéz el?teremteni a versenyzéshez szükséges keretet, mint Klaffi csapat. A team tulajdonosának, az egykori remek oldakocsis motorosnak Klaus Klaffenböcknek sem sikerült t?keer?s támogatót találnia a 2007-es idényre, ezért Sito Pons sorsára jutott az idei évad meglepetés csapata. A szponzorok távolmaradásában az együttes pilótájának, Alex Barrosnak a távozása is közre játszhatott.

Barros tette naggyá a csapatot, a távozása adta meg a kegyelemdöfést

Egy gy?zelmet és öt dobogós helyezést értünk el ebben az esztend?ben, hatodikak lettünk a Superbike-világbajnokságon, mégse sikerült összegy?jtenünk az induláshoz elegend? pénzt” – kezdte a csapatf?nök. „Köszönetet szeretnék mondani az összes szponzorunknak, partnerünknek, és az Superbike vb-vel együttm?köd? médiának. Külön hálával tartozom az FGSpornak, Paolo Flammininek és csapatának az évek folyamán nyújtott kiváló munkájáért.”

A csapatf?nök újra beül a ‘koporsóba’

Klaffenböck máris új lehet?ségek után kutat: 2007-ben a jubileumi Man TT-n kívánja csapatát indítani.

„Nem t?nünk el teljesen a motorsportból. A f? célunk, hogy a Tourist Trophy-n is helyt tudjunk állni, de természetesen 2008-ban megkíséreljük a visszatérést a WSBK-ba. A 100. TT-t komolyan vesszük: a Superbike, a Superstock és a Supersport kategóriában is indulunk, a személyes célom, pedig az oldalkocsis gy?zelem” – zárta nyilatkozatát a tulajdonos.

ugrás fel