EST. 2002

Kritikus helyzetben a WCM

A WCM csapat csak a legutolsó pillanatban, a barcelonai IRTA-sorozat megkezdése
el?tt hozta nyilvánosságra egyetlen pilótájának nevét: az olasz Michel Fabrizio
hadrandbe állítása
azonban könnyen lehet, hogy önmagában kevés lesz a
2004-es évadban való sikeres induláshoz.

Fabrizio nem volt ott az IRTA jerezi, második rundján, ahogyan nem szerepel
a szezonra hivatalosan benevezett versenyz?k fotóján sem. Az el?jelek, úgy tetszik,
a Peter Clifford csapatf?nök által régóta sugalmazott pesszimizmust látják
beigazolni
.
A leigazolt versenyz? egy szponzorral rendelkezik, az onnan befolyó bevételek
fedeznék az együttes m?ködési költségeit, és adott esetben egy második motor
elindítását Chris Burns révén.

Momentán azonban semmi nem történik pénzügyek terén, ezért Clifford kezdi elveszíteni
angol hidegvérét; ez érthet? is, hiszen a csapat gyors bevétel nélkül a Dél-Afrikai
Köztársaságba való lejutást sem igen tudná megoldani
. Az évadnyitó GP id?pontja
április 16., addigra kellene megoldást találni a fennálló helyzetre.

A csapat igazgatója két motorral akar képviseltetve lenni 2004-ben, tehát minden
szín alatt pénzt kell szereznie Burns számára
is. Ha a dél-afrikai szereplés
meg is valósul, a formáció akkor sem érezheti biztonságban magát; amennyiben
a sorozat második nagydíjáig (Spanyol GP, május 2.) a pénzügyek nem stabilizálódnak,
a WCM becsukja a boltot.

ugrás fel