EST. 2002

KTM 390 Adventure kémfotó

Az osztrák gyártó új szegmensre készül betörni. A kis köbcentis kaland motorok komoly piaccal rendelkeznek a világon. Elég ha BMW által piacra dobott GS310 modell sikereit nézzük.

Dél-Amerikában épp úgy népszerű, mint Európában. Ráadásul a gyengébb nem képviselői is imádják ezt a kategóriát. Könnyű de jó terep képességei mellett, helyt tud állni a közúti forgalomban is.

A sógorok verziója egyértelműen a Duke modellre épül. Megnövelték a felfüggesztések útját, és a fotókon még 17”-19”-es kerékpárosítással láthatjuk, bennfentesek szerint érkeznie kell egy 21”-18”-as kombinációnak is.

A kipufogórendszer szinte biztosan megfelel a szigorú Euro5 szabványnak is. A külső jegyek a 790-es idősebb testvérre utalnak. Széles ülések a vezető és utas részen egyaránt, hátul a megszokott nagy kapaszkodó is helyett kapott.

Az új modell várhatóan Milánóban mutatkozik be az ősszel.

ugrás fel