A következő generációs EXC modellek új WP felfüggesztés beállítást kapnak, mely nagy sebességnél megnövekedett stabilitást és jobb tapadást nyújt. A MAXXIS új MaxxEnduro abroncsai tovább javítják a tapadást, kényelmet és növelik a defektűrő képességet.
AKTM továbbra is hisz a versenyzők tapasztalatainak felhasználásában, mely elengedhetetlen egy minőségi enduo kialakításában. Az új sorozatnál Manuel Letenbichler és Jospeh Garcia segítették a fejlesztői csapatot.
A sorozat 3 kétütemű és 4 négyütemű típusból áll, ahol minden motor egyedi megjelenéssel rendelkezik, amit a Red Bull KTM Factory Team hivatalos modelljei ihlettek. Az innovatív Transfer Port Injection (TPI) technológiának köszönhetően a 2 ütemű KTM EXC modellek megfelelnek a versenyzői elvárásoknak is. A három modell széles választékot kínál teljesítmény és nyomaték alapján, versenyzői igényeknek megfelelően.
A KTM 300 EXC TPI a Hard Enduro kategória zászlóshajója, míg a KTM 250 EXC TPI a nagyobb tapadást mellett, lehetővé teszi az első kerék könnyebb emelését a technikás szakaszoknál.
A 4-ütemű KTM EXC-F típusok 250, 350, 450 és 500 köbcentisek. A család zászlóshajója a KTM 350 EXC-F, melyet az osztrák tervezők a 80-as évek stílusában fluoreszkáló színekkel és retro grafikákkal kombinálták.
Fő frissítések:
Új WP felfüggesztés beállítások
Javított olajkeringés a futóműben
Új MaxxEnduro Maxxis gumiabroncsok
Új 13:52 sebességfokozat a KTM 250 EXC TPI-n
A gyári csapat ihlette színek
Retro megjelenés és színek a KTM EXC SIX DAYS sorozat motorjainál
Legutóbbi hozzászólások