EST. 2002

Külön utakon Tamburini és az MV Agusta

Ducati 916, MV Agusta F4, Cagiva Mito… még aki vel?b?l utálja a sportmotorokat, azoknak is mondanak valamit ezek a szavak, kódok. Elcsépelt lenne csak simán lelegendázni ?ket, vagy lemérföldkövezni… ezek ikonok, a motorozás bekávázott arcképei, amiket nem lehet kitörölni az archívumból. Massimo Tamburini pedig egy id?tlen zseni, valaki, aki nem az emberi test léptékében, hanem az emberi szellem léptékében mozgatta anno a ceruzáját – most pedig abbahagyja.

„A motortervez?i karrieremnek egy elég jelent?s részét a Cagiva és az MV gyár munkáinak szenteltem, és a mai napig hihetetlen büszke vagyok azokra az elb?völ? motorkerékpárokra, amiket létre hoztunk. Habár nagyon nehéz döntés volt meghozni ezt a döntést, bízom a fiatal san marino-i tehetségekben, akik képesek lesznek nélkülem is továbbvinni azt a fajta tökéletességet, mely az MV Agusta márkának a védjegye.” – mondta Tamburini az MV által kiadott kommünikében.

Massimo a továbbiakban a motoripartól távol, az élet egyéb területein kívánja kibontakoztatni tudását és hozzá értését. Hogy a döntésben milyen szálakat és merre mozgatott a tény, miszerint a közelmúltban a Harley Davidson megvásárolta az MV Agustát, valószín?leg soha nem fog kiderülni.

ugrás fel