EST. 2002

Laser R1’09 titán összeköt?cs?


Ritkán hallani olyan kipufogótuningról, ami ne vonná maga után legalább a gyári kipufogódob(ok) cseréjét, de a Laser pont ilyet ajánl 131.400*0,8= 105.120 forintos leértékelt áron a 2009-es Yamaha R1-re.

Egy cs? változott. Hang maradt, katalizátor ment. 2,8 lóer?s pluszteljesítmény.

A 2009-es R1 katalizátora – mint minden katalizátor – lóer? hajhász szemléletmód szerint nem más, mint szükségtelen fojtás. Hogy az út menti árvácska, vagy akár egy béka szemszögéb?l szükséges-e, azt ne most firtassuk, mindenesetre, ha az R1-en kiiktatjuk egy ilyen Laser cs? segítségével, az 2,8 lóer? pluszt jelent a mókás irányba, fordulatszámcsúcsnál. Ahová mikor is forgattátok ki az R1-est utoljára, kedves Olvasók? … Ejnye.

Laser titán összeköt?cs? – R1 2009. Cikkszám: 96.3234

De bizonyára a középtartományon is simít valamit itt-ott, meg persze a katalizátor nélküli cs? – ráadásul titániumból, ha ezt eddig elfelejtettük volna említeni – súlymegtakarítás is egyben. Nem sok, de valamennyi.

Laser titán összeköt?cs? – R1 2009. Cikkszám: 96.3234

A lényeg, hogy a gyári dobok duruzsolása el ne vesszen! Persze akit nem zavar a hang (és most nem nagymamákra és alvó bébikre gondolunk), az összeköt?cs? végére kés?bb is akaszthat egy pár nyitott(abb) Laser Stealth dobot. Ez további 1,7 lovacskát dob a ménesen, összesen 4,5-et tehát. Négy egész és öt tized ló. Bizarr gondolat…

Így együtt a nyitott dobokkal plusz 4,5 lóer?.

ugrás fel