Kevés aftermarket kipufogó-specialista mondhatja el magáról, hogy már az új bajor ezresre is van portékája – a Laser az els?k között fejlesztette ki a gyárilag 193 lóer?s sornégyesre saját kipufogó interpretációit.
A gyári ovális végdob helyett a Laser els? számú ajánlata az X-Treme slip-on, GP-stílusú véggel, tehát klasszikus dob-jelleg? dob nélkül. A két apró és kecses kilép?nyílásban megtaláljuk az EU-min?sítést szavatoló „hanggyilkos” betétet: az így legális értékekig zabolázott hanger? mellett +2,1 lóer? maximális növekedést szavatol a gyártó. Eltávolított sz?kít?k mellett versenypálya vagy „illegálisan zajos” használat esetén pedig már +4,8 lóer? lesz elvárható az X-Treme slip-on doboktól.
Laser X-treme slip-on GP-style dobbal – 129.000 Ft
A komolyabb megoldás a BMW új üdvöskéjére a Laser Works kipufogórendszere, kompletten titániumból, végén a slip-onénál hagyományosabb kinézet?, de legalább annyira (ha nem még inkább) tetszet?s karbon HotCam2 dobbal. A komplett versenyrendszer hangereje miatt használata már kizárólag versenypályán javallott, ellenben 6600-as fordulaton +13,1 lóer?t ad hozzá az amúgy sem satnya méneshez.
Laser titánium Works kipufogórendszer karbon HotCam2 dobbal – 499.000 Ft
|
Legutóbbi hozzászólások