EST. 2002

Laverty Aprilián, Melandri BMW-n Portugáliában

Néhány csapat az idényzáró után Portimaóban maradt tesztelési célzattal: vannak, akik céltudatosan fejlesztik a 2012-es motorokat, vannak mások, akik most teszik meg az els? lépéseket új sporteszközeikkel.

Az utóbbi csoportba tartozik Eugene Laverty, a szélnek eresztett Yamaha-formáció egyik fele, aki állítólag az els? menet után az Aprilia kis méreteit tette szóvá. Ugyancsak a pályán volt Marco Melandri a BMW S1000RR-rel, nyilatkozott is, eképpen: ‘Teljesen új motor számomra a BMW, teljesen új érzés menni vele. Ez az els? olyan Superbike a kezeim közt, ami nem Yamaha… bizonyos alkotóelemei nagyon hatékonynak t?nnek, ami pozitív, de nyilván rengeteget kell dolgoznunk az elkövetkez? id?szakban.’ 

Carlos Checa kap maga mellé egy ifjú titánt, a Superstock 1000 idei világbajnokát, Davide Giuglianót. A spanyol címvéd?, szemben a korábbi pletykákkal, marad az Altheánál, és megkísérli a címvédést 2012-ben. A boxot azonban egy másik világbajnokkal – még ha ‘csak’ a stockos olasszal is – kell majd megosztania.

Michel Fabrizio, mint már korábban kiderült, a BMW második együttesénél, a BMW Motorrad Italia csapatnál lel új otthonra, miután az ausztrálok nagyöregje, Troy Corser idént?l befejezi aktív versenyz?i pályafutását. Fabrizio mellett marad a formációban Ayrton Badovini, így a csapat nem csak nevében, de összetételében is 100%-ig olasz lesz.

ugrás fel