EST. 2002

Leon Haslam a BMW-nél, a Suzuki egy motorral jöv?re


A bajorok boldogok, hiszen egy üt?képes párost sikerül kiállítaniuk 2011-ben, meger?síti ezt Berthold Hauser, a BMW f?nöke is: ‘Harcos és kell?en tapasztalt versenyz?kr?l van szó, mindenki elégedett, hogy nálunk tudhatjuk ?ket. Egy kétszeres világbajnok és a 2010-es ezüstérmes, azt hiszem, ez nem egy rossz felállás.’

‘Leont már régóta figyeljük’ – vall a boss – ‘és természetesen mély benyomást tett ránk idén. Örömmel köszöntjük ?t a csapatban. Ambicióziózus terveink vannak, ugyanakkor meg kell köszönnünk Ruben Xausnak az elmúlt két évben végzett munkáját, és a legjobbakat kívánjuk neki az ? terveihez.’ Nyilatkozata szerint Haslam is szemezett már a BMW-vel, hiszen állítása szerint figyelemmel követte az S1000RR fejl?dését. ‘Nagyon pozitívnak látom a képet, alig várom, hogy kipróbáljam a motort. A csapatban nagy potenciál van, megfelel? a támogatás a gyár részér?l, örülök, hogy bíznak bennem, remélem, egy sikerekben gazdag 2011-es szezonnal tudom meghálálni.’

Ezzel szinte párhuzamosan Francis Batta, a Suzuki Alstare f?nöke azt jelenti be, hogy a jöv? idényben csak egy motort fognak tudni kiállítani, miután korábban Japánban egyeztetett az anyagyárral a belga menedzser, de a moratóriumként szabott imolai nagydíjig kielégít? választ nem kapott a támogatás mibenlétér?l. Ennek lecsapódása volt már a szombaton publikált közlemény, melyben gyakorlatilag elengedték Haslamot, noha vele kétéves szerz?dést írt alá tavaly az együttes. A kérdés már csak az, hogy ki lesz az idei bajnoki második helyezettet adó Suzuki egyetlen motorosa. Állítólag a legjobb esélye Michel Fabriziónak van, ennek a verziónak a sanszát az is növeli, hogy a Suzuki szerel?gárdájának mintegy fele olasz.

ugrás fel