Szöveg: -nn- – Fotó: Max
Él Japánban egy ügyes kez? MotoGP-rajongó. Az a hobbija, hogy megépíti a MotoGP men?k motorjait életh?, kicsinyített formában.
Olyan párját ritkító motorokat rakott már össze, mint Melandri Pókemberes Yamahája, Biaggi 1998-as NSR 500 Marlboro Hondája, Kevin Schwantz világbajnok Suzukija, vagy Rossi RCV211-ese. Ígérjük, ezeket a darabokat is be fogjunk mutatni, most azonban a Max legfrisebb m?remeke van terítéken.
|
Az alapanyagokat ? is boltban veszi, de hogy a csöppség tényleg az eredeti h? mása legyen, nem kevés utómunka eredménye. Kezdve a csiszolástól, a színárnyalatok kézzel való kikeverésén át, egészen a precíz összeragasztásig.
Átlagosan három hetet dolgozik a mester a maketteken. Ha közelebbr?l szemügyre vesszük a kész modellt, akkor valóban az utolsó csavarig megegyezik Stoner világbajnokságot nyert GP7-es Desmójával. A burkolat alatt is a tökéletesség jellemzi Max munkáját, hiszen ha levennénk a Ducati ruháját (mert le lehet) a Desmo blokk szintén megszólalásig hasonlítana az eredetihez. Többet nem is tudunk hozzáf?zni. Katt a galériára, a képek önmagukért mbeszélnek.
A következ? darab, amit górcs? alá veszünk id?sebb Kenny Roberts 1980-as YZR 500-as Yamahája lesz.
Legutóbbi hozzászólások