EST. 2002

Már a Honda is kezdi?

A beetet? kampányokról van szó. Tudjátok, amikor érdekl?désünket az id?síkon nagyon is tudatosan elszórt információfoszlányokkal próbálják meg fenntartani egy piaci bevezetés el?tt álló új termékkel kapcsolatban. Hogy még azel?tt vágyjunk rá, hogy egyáltalán kapni lehetne. Jó trükk…

És úgy t?nik, egyre többen alkalmazzák, a motorkerékpár gyártók meg aztán végképp, gondoljunk csak a BMW-re a K1600GT-vel, vagy a Triumph-ra a Tiger 800-zal. El?bbi is már jóval megjelenése el?tt ránk pislogott, utóbbit pedig még be sem mutatták, de már van róla egy teljes, gyári galériánk (Mondjuk ez pont a mi érdemünk, és nem a Triumph-marketing része).

Ez az új rajz a Honda legfrissebb gerilla akciója: a VFR1200 bemutatásával egyid?ben „beígért” V4-es túraendúró koncepcióváltozata terveinek rajzait kezdte el csepegtetni a napokban az aranyszárnyas gyártó. Hétvégén már láttuk az oldalidomot egy begombázott dizájner szemein át, ma szerencsére már egy józan rajzoló volt a soros.

A fenti kép a Crossoverként emlegetett Honda tanulmány lámpáit és fejidomát akarja ábrázolni, amib?l aztán majd egy új Varadero-, vagy egy új Africa Twin-, vagy valami még ezeknél is újabb születhet, új névvel. A rajzot nézegetve hálásak vagyunk, hogy a Honda látszólag mégsem egy „magasított VFR-t” kíván kerekekre állítani.

Érdemes elmélázni a rajzon különösen nagy hangsúlyt kapott lámpa körüli fekete idomon – vajon mi lesz ez? Mi lesz a lámpa fölött, amit ennyire el kellett szeparálni, de mégis ennyire a m?szerfal-idom egységében kell tartani? Szélvéd?plexi-konzolnak egyértelm?en túlzás lenne. A mi tippünk szerint a Honda Crossovernek vízszintesen osztott m?szerfalra lesz, aminek egy része így lesz beletolva a motoros látóterébe. És szerintetek? Mit ábrázol a fenti kép?

ugrás fel