Mat Mladin els? ízben gyorsabb Troy Corsernél a Phillip Island-i három nap során. Az AMA bajnoka a világsorozat nyer?je ellen: Mladin 1’32’4-et ment a reggel során Dunlop id?gumikkal (versenyre való borítással nem tudott jobbat 1’33’5-nél). Corser viszont kimondottan csatafelszerelésben döntötte meg a pálya 1999 óta fennálló csúcsát még a második napon: harmadik nekifutásra aztán 1’32’79-et mért az edzésabroncsokkal, a másikkakkal aztán lényegében ugyanúgy teljesített az ebédszünet után. Pontban déli tizenkett?kor szállt aszfaltra ismét az Alstare Suzuki világbajnoka, hogy versenyszimulációt végezzen, azaz 22 kört forduljon egymás után. Legjobb köre most 1’33’1 lett, míg 2005. március ötödikén 1’34’917-re sikerült a gyorskör: a 2006-os Corser-Suzuki-Pirelli kombináció úgy hasít, mint a szél. A teljes képhez hozzátartozik, hogy a körülmények ha valamikor, most igazán ideálisak voltak a munkavégzéshez. A meló végeztével Corsernek még eszébe jutott valami, és arra kérte a csapatot, maradjanak még egy napot: így is lesz, s a Suzukival együtt egy negyedik felvonást iktat be a Petronas is.
Ugyanezzel a motorral Kagayama nem tett különösebben mély benyomást (vagy csak nem sokan vették észre a sziporkázó társak mellett), 1’33’6-on állt meg az óra a japánnak Bizony lehagyta ?t Steve Martin a Petronas nyergében (aki a 2005-ös nagydíjon Vermeulen Hondáját is lenyomta az id?mér?kön – kiválóan ismeri a ringet). A Yamaha France gárdája felemás érzésekkel utazhat haza: a szokványos, médiának szánt sikerkommunikáció mellett nyilván tudják ?k is, hogy Abe és Gimbert 1’34’5-ös körei (edzésgumikkal) kevesek lesznek a világ megváltásához.
A harmadik nap hivatalos id?eredményei:
1. Mladin (ausztrál – Suzuki) 1’32”4
2. Corser (ausztrál – Suzuki) 1’32”79
3. Martin (ausztrál – Petronas) 1’33”40
4. Kagayama (japán – Suzuki) 1’33”60
5. Abe (japán – Yamaha) 1’34”00
6. Gimbert (francia – Yamaha) 1’34”2
7. Jones (angol – Petronas) 1’35”6
Legutóbbi hozzászólások