EST. 2002

Mégsem indul K?váry Tamás a Dakar Rallyn

Ráadásul, ha jól hallottam, idén még szigorúbb lesz a verseny, még nehezebbek
a teljesítend? távok.

Tavaly el?fordult, hogy két vagy három napon is 500 km-nél kevesebbet kellett
teljesíteni. Idén 500 km alatt nem lesz egyetlen egy napi szakasz sem, viszont
lesz olyan nap, amikor 1250 km-t kell menni, ami sivatagi körülmények között
nem csak fizikálisan, hanem mentálisan is megterhel?. Noha már többször voltam
1000 km körüli távon, nagyon nem mindegy megtenni ugyanazt az utat a betonon
vagy a sivatagban.

Levontad az idei felkészülés tanulságait?

Nagyon sokat tanultam; els?sorban azt, hogy egyedül nem megy! Mindenképpen
szükség van egy csapatra, akikkel együtt dolgozhat az ember. Reményeim szerint
sok dolgon fogok változtatni. Mindenképpen szeretnék indulni két-három sivatagi
világkupa futamon, pl. Marokkóban, Tunéziában és Egyiptomban.

Hogyan fogod megoldani a felkészülést? Mint tudjuk, elég sok mindennel foglalkozol…

A motoros magazinom, a fix.tv-n látható Motorblokk természetesen marad, de
f? célom a Dakar Rallyra felkészülés lesz, erre fogok els?sorban koncentrálni.
Úgy gondolom, hogy kell? id?beosztással meg fogom oldani, hogy egyik se menjen
a másik rovására.

Kaptál már valakit?l ajánlatot a jöv? évre?

Úgy néz ki, hogy kapok az RTL-t?l egy sanszot, és Palik Lászlóék csapatával
indulhatok, bár ez még nem hivatalos. Ha sikerülne velük indulnom, akkor szerviz
csapatra se lenne gondom, ami óriási segítség lenne számomra. Palik Laci az
Egyiptom Rallyn 6. lett, ami nagyon szép teljesítmény. Az ? példája is azt bizonyítja,
hogy több év kell ahhoz, hogy az ember a szó szoros értelmében ‘belerázódjon’
a sivatagi versenyzésbe.

Nem maradt más hátra, mint hogy bányász és barlangász módra elköszönjek:

Jó szerencsét a jöv? évi Dakar Rallyhoz!

ugrás fel