A metzeleres srácok megmutatják, hogy milyen az, amikor elengedik magukat egy kissé – az eredmény a Sportec M5 Interact ehelyt bemutatott legújabb változata, ami a sportos, de nem túl extrém gumiabroncs Sportec jellemvonásait ötvözi az Interact család technológiai fejlettségével. Öt különböz? ún. feszességel húzott acélszállakkal képes öt különböz? tapadásélményt nyújtani – a görög ábécé pi-jér?l elnevezett futófelület hosszas stúdium végterméke. A legváltozatosabb id?járási körülmények között tesztelték, amib?l annak kéne következnie, hogy es?ben és szárazon egyaránt remekül teljesít.
A vonalvezetés letisztult, az ínyenceknek is tartogat egy kis meglepetést: a futófelületen lév? öt bevágás segítségével könny?szerrel nyomonkövethetik, hogy mekkorát döntöttek a motorkerékpárral. Az persze világos, hogy nem kimondottan széls?séges döntésekkel is könny?szerrel elérhet? az utolsó, ötödik bevágás, de az alapötlet nem rossz.
Az új Sportec M5 az Interact technológiát alkalmazza, amit korábban nagy sikerrel vonultatott fel a pályázós Racetec és a sportos-túrázós Roadtec Z6. 0°-os acél abroncs, szinte a tökélyig fejlesztett keverék és üt?s megjelenés. Az ötféle eltér? tenziós zóna a két- és háromkeverék? gumikra jellemz? egyenetlen elhasználódást hivatott megel?zni, er?ssége az acélabroncsok pontos és tudatos beállítása. Ennek köszönhet?en a Metzelernél 8%-os teljesítmény-növekményr?l számolnak be. A fennebb már említett bedöntésmér? rovátkák pedig 25°, 30°, 35°, 40° és 45° döntöttség tanújelét viselik magukon, ami persze nem pontos, mert a súly, a motortípus és a guminyomás függvényében változhat. El?re 120/70ZR17, hátulra 180/55ZR17, 190/50ZR17 és 190/55ZR17 méretekben február elsejét?l már elérhet?, a könnyebb motoroknak dedikált 120/60ZR17 és 160/60ZR17 méretekre áprilisig várni kell.
Legutóbbi hozzászólások