EST. 2002

Misano, Superpole: Vége Spies szériájának

Minden sorozatnak vége szakad egyszer – tartja a mondás. Hát, most Ben Spies sorozatának lett vége. Az amerikai újonc hét verseny óta volt veretlen a superpole-on, ami rekordnak számít superbike-os berkekben. Már úgy t?nt, a yamahásnak bérelt helye van az els? rajtkockában. Nos, nem. Jakub Smrz tett róla, hogy Misanóban ne legyen. Hittük volna?

A leintés után maga a "h?s" sem akarta elhinni. Pedig elég tisztességes kört karcolt Misano 4.226 km-es aszfaltjába, mindezt a Pirelli egy körös gumija nélkül. A cseh csodagyerek 1:35.435-ös köre jóval beljebb van Corser apó tavalyi körrekordjánál (1:35.993). Ez volt egyébként az els? superpole, ahová a Pirelli nem szállította le a csúcsra hegyezett kvali abroncsokat, helyette egy új lágy keveréket állítottak csatarendbe, amivel olyan öt repül? kört tud teljesíteni a mez?ny. Ez, ebben az új superpole-rendszerben hasznos lesz még a kés?bbiekben.


http://www.motorinfo.hu/sporthirek/mx/2009/03/30/mxgp_faenza_pancsolas/

Itt biztos volt pár tiszta köre a srácnak

Smrz már három éve itt van a mez?nyben, eddig azonban nem nagyon figyeltünk fel rá. Idénre érett be igazán a Guandalini Ducatinál, voltak már felvillanásai, de ezzel a pole-al már kézzel fogható eredménye is van a kemény melónak. Olyan, amire azonnal ugranak a statisztikusok.. “Természetesen odáig vagyok meg vissza ett?l az eredményt?l, de a versenybeállításokkal is tudtam tempós köröket motorozni, szóval a dobogó a cél mindkét versenyen.”

Jonathan Rea is majdnem átléphetett a "világhírnév" kapuján. Két tizedre volt az els? rajtkockától, de még dolgoznia kell raja, úgy talán jöv?re a TT-n is felismerik majd. Bitti mesélte, hogy alig akarták beengedni a V.I.P. zónába a srácot, mert a felkészült szekusoknak nem volt meg hirtelen Rea fiú arca. Van ilyen.


http://www.motorinfo.hu/sporthirek/mx/2009/03/30/mxgp_faenza_pancsolas/

Rea is mutathatna már valamit

A Ten Kate Team egy teljesen új Öhlins telót hozott Misanóba, aminek belövésén még g?zer?vel dolgozik a csapat. Ennek fényében egyáltalán nem rossz ez a második hely, f?leg úgy, hogy Ausztrália óta nem végezek ennyire el?kel? helyen az edzésekken, de az egykori motokrosszos mással is készült. “Már a pink sisakom segített vagy fél másodpercet”. – ennyi. Ilyen szinten már ezek a dolgok is számítanak kérem szépen.

Sikerszéria vége ide, Doug Polen rekordjának átírása oda, Ben Spies nem hagyja magát lerázni. A texasi terror – így hívja magát mostanában – egy harmadik helyezéssel jelezte, hogy azért ott van, kell számolni majd vele a versenyeken. Az, hogy most nem sikerült az els? rajtkocka, még nem jelent semmi. “Nem nyerheted meg az összeset. Elégedett vagyok, mert a versenyszimulációk jól sikerültek. Nem tudtam tiszta kört menni az edzésen, ezért lettem harmadik.”


http://www.motorinfo.hu/sporthirek/mx/2009/03/30/mxgp_faenza_pancsolas/

Haga figyel csendesen. Még ? vezeti a vb-t

Spies ellenfele természetesen továbbra sem az el?tte végz? duó, hanem a gyári Ducati párosa. A pénteki edzések királya, Michel Fabrizio nem a forgalom, hanem saját magának az áldozata lett. Hibázott a gyors körén, így ? zárja az els? sort . “Sokkal jobb id?re lettem volna képes. Úgy a második, harmadik helyre vártam magam, de hibáztam sajna, ami belekerült pár tizedembe. Mindkét versenygumit kipróbáltam az edzéseken, szóval jöhet akár az es? is, id?járástól függetlenül magabiztosan várom a versenyeket.”

Haga, Biaggi, Haslam, Hacking, Hopkins. Pár név, akikt?l azért többet várunk. Nitro Nori a bizonytalan els? traktussal magyarázta hatodik helyét, Mad Maxot technikai z?rök rántották vissza a kilencedik helyre, Pocket Rocket most csak egy tizedik kört tudott a számára ismeretlen ringen, az amerikai-brit mészáros Salt Lake City-i felvillanása csupán a helyismeretnek volt köszönhet?, mert most csak a 20. rajtkockát csípte el. Hopper meg…még nincs formában és a MotoGP-r?l ábrándozik.

WSBK, Misano – Superpole

Poz.– Név – Motor – 1st Quali – 2nd Quali – Superpole

Superpole 3
1 – Jakub Smrz – Ducati 1098R – 1’37.710 – 1’57.401 – 1’35.435
2 – Jonathan Rea – Honda CBR1000RR – 1’37.238 – 1’55.092 – 1’35.609
3 – Ben Spies – Yamaha YZF R1 – 1’37.102 – 1’57.259 – 1’35.631
4 – Michel Fabrizio – Ducati 1098R – 1’37.016 – 1’55.508 – 1’35.811
5 – Shane Byrne – Ducati 1098R – 1’37.898 – 1’56.053 – 1’36.224
6 – Noriyuki Haga – Ducati 1098R – 1’37.451 – 1’58.174 – 1’36.277
7 – Carlos Checa – Honda CBR1000RR – 1’37.441 – 1’56.402 – 1’36.537
8 – Ryuichi Kiyonari – Honda CBR1000RR – 1’37.396 – 1’56.470 – 1’36.884

Superpole 2
9 – Max Biaggi – Aprilia RSV4 Factory – 1’37.813 – 1’57.935 – 1’36.439
10 – Leon Haslam – Honda CBR1000RR – 1’37.490 – 1’56.521 – 1’36.510
11 – Fonsi Nieto – Suzuki GSX-R 1000 K9 – 1’37.979 – 2’01.357 – 1’36.510
12 – Shinya Nakano – Aprilia RSV4 Factory – 1’37.630 – 1’59.336 – 1’36.682
13 – Yukio Kagayama – Suzuki GSX-R 1000 K9 – 1’37.209 – 1’58.571 – 1’36.916
14 – Tom Sykes – Yamaha YZF R1 – 1’37.992 – 1’55.439 – 1’36.978
15 – Troy Corser – BMW S1000 RR – 1’37.503 – 1’54.503 – 1’36.994
16 – Lorenzo Lanzi – Ducati 1098R – 1’37.702 – 2’04.986 – 1’37.209

Superpole 1
17 – Gregorio Lavilla – Ducati 1098R – 1’37.786 – 2’00.159 – 1’37.266
18 – Ruben Xaus – BMW S1000 RR – 1’37.773 – 1’55.568 – 1’37.300
19 – Broc Parkes – Kawasaki ZX 10R – 1’37.281 – 1’58.472 – 1’37.361
20 – Jamie Hacking – Kawasaki ZX 10R – 1’38.441 – 1’54.626 – 1’38.558

Akik még felfértek a rajtrácsra
21 – David Salom – Kawasaki ZX 10R – 1’38.522 – 2’04.154
22 – Matthieu Lagrive – Honda CBR1000RR – 1’38.671 – 1’59.754
23 – Luca Scassa – Kawasaki ZX 10R – 1’38.755 – 1’54.527
24 – Matteo Baiocco – Kawasaki ZX 10R – 1’38.827 – 1’56.811
25 – David Checa – Yamaha YZF R1 – 1’38.828 – 1’59.799
26 – John Hopkins – Honda CBR1000RR – 1’38.856 – n/a
27 – Vittorio Iannuzzo – Honda CBR1000RR – 1’39.067 – 2’00.682
28 – Alessandro Polita – Suzuki GSX-R 1000 K9 – 1’39.308 – 1’57.284
29 – Roland Resch – Suzuki GSX-R 1000 K9 – 1’40.489 – 1’58.406

ugrás fel