EST. 2002

Mission200: Kétszáz mérfölddel egy customon

Háromszáz fölé kíván gyorsulni a fiatal kaliforniai motorépít? Roland Sands az általa épített customon. A Mission200 a Victory megrendelésére készült.

Új rekordot kívánnak felállítani a fiúk az MPS (Modified Partial Streamlining) kategóriában még idén, a híres bonneville-i sóstó mederben, de ehhez még fel kell szerelni az 1731 köbös V-kettest egy gigantikus turbófeltölt?vel.

Az ötven fokos hengerszög? Victory er?forrás gyárilag 97 lóer?t és 153 Nm nyomatékot tud, amivel 147 mérföldes (237 km/h) sebességet ért el Roland a Mission200 els? kigurításán. Hogy meddig kívánják feltornászni a tolóer?t, arról nem nyilatkoztak, de 300 km/h eléréséhez 160-170 lóer?re alaphangon szükségük lesz.

A motor szerkezetileg – persze a turbót leszámítva – már bevetésre kész. Alapjait egy hagyományos Victory cruiser képezi. A váz és a blokk érintetlen, el?bbi az is marad az utóbbival ellentétben, az alu leng?kart megtartották, de a bordásszíjas hajtást lecserélték láncra, az átalakító kit saját Sands gyártmány. Az MPS kategóriában kötelez? a kormánygátló, a Mission200 Öhlins egységét egy Ducatiról szerezték.

A kerekeket természetesen Sands senior tuning cége, a Performance Machines gyártja, de a Slam kerekek peremébe junior még bele-bele CNC-zget a rugózatlan tömeg lefaragása érdekében.

ugrás fel