Ugyan csak koncepció, de rendkívül életképes, ami ráadásul jó válaszokat ad a piaci reakciókra. A Moto Guzzi a V85 TT megjelenésekor nem egy olyan motort tervezett, amivel lehet kirándulni utassal, csomagokkal és kényelmesen.
Bezzi viszont a Dakar vonalat hiányolta és tett is róla, hogy legaláb a tervező asztalon megszülethessen egy olyan Guzzi, ami már a dűnéken is képes lenne helyt állni. Az első komoly változás a kerekeket érte, 21-es első kerék, ami nélkül nem is érdemes lelépni az útról. Megnövelte a tank méreteit, miközben csökkentette a módosításokkal a motor tömegét. Egy rajz alapján nehéz megmondani, de szerintünk növelte a futómű hasznos útját is. Mindent egybevéve reméljük sikerült gondolkodásra bírni az olasz cég mérnökeit, hátha kedvet kapnak egy koncepció modell építésre, amiből később akár sorozatgyártás is lehet.
Legutóbbi hozzászólások