EST. 2002

Moto Guzzi: a V7 Racer menti meg a gyárat?

Nyögvenyel?sen mentek a Moto Guzzi dolgai az utóbbi id?ben, a válság a felszámolás szélére lökte a Piaggio-tulajdonban lév? márkát, de valami bemozdult a közelmúltban. Egyre több és több rendelés érkezik ugyanis a V7 Racer nev? modellre, olyannyira, hogy hamarosan teljes kihasználtsággal m?ködhet a legendás gyár Mandello del Larióban.

A rendelések mintegy felét olasz ügyfelek, másik felét külföldiek adták le – nem mintha ez sokat számítana a válság miatt fokozottan veszélyeztetett státuszú mandellói dolgozóknak: ha maga az ördög rendelte volna az összes V7-et, ?k akkor is örülnének.

A V7 Racer menti meg a Guzzit?

Az els? csomagnyi V7, alighogy a motort hivatalosan is bemutatták, elkelt – ezután pedig szélsebesen jött az igény újabb ötszáz darabra.
(Klikk a képre, V7 Racer galéria nyílik!)

A Racer ezzel egyértelm?en a Guzzi-termékpaletta els? számú modelljévé n?tte ki magát, idehaza 2.799.900 forintra tartja az import?r. Annak ellenére, hogy 750-es létére teljesítmény-adatai nem kimagaslóak, sikerült megfognia a közönséget. Mindhárom kivitel, a sportosabb Racer és Cafč, valamint a nyugodtabb Classic is karakteres, tetszet?s, vonzó motor.

A gyártás március els? hetében a 497-es számú V7-nél tartott, egyel?re nincs információ arra nézve, hogy az újabb ötszáz példányt mennyi id? alatt hozzák tet? alá.

ugrás fel