Adamek Imre a 2004-es KTM-es év után CRF450 R-es Hondára váltott. Az Akrapovi? Evo kipufogó, néhány egyéb apró tuning, Shell olaj, stabil motor, HOP (Honda Original Parts) és a Motorcenter Kft. jó technikai háttérnek bizonyult. Ezekhez remek koncentrációval mindkét futam rajtja csont nélkül sikerült. A taktika az volt, hogy a rajtot megpróbálja elvinni és ha nagy a nyomás, akkor elengedi a többieket. Ép testben ép lélek – a legjobb mottó az eredményességhez.
Adamek Imre els? gondolatok:
‘Rettent?en mérges vagyok, hiszen csak három méter hiányzott a dobogóhoz. Az ellenfeleimmel ellentétben nekem nem volt id?m a motoros edzésekre. A gyorsasággal nem volt probléma. Az elején hamar elfáradtam, a végére aztán magamra találtam, visszagyorsultam és közben nem vettem észre, hogy a verseny végét jelzik. Még éreztem magamban annyi er?t, ami a dobogóra repíthetett volna. A tuning olaj m?ködtetés? ku
plung itt nem jött be – csúszott, vissza kellett térni a gyári bowdenes megoldáshoz.
Ezzel együtt is a legjobb magyar Hondásként állhatott a díjkiosztóra.
250 ccm, eredmények
Versenyz? neve
|
Nemzetiség
|
Motor
|
|
1.
|
Riho
|
SLK
|
Honda CRF450
|
2.
|
Grillmayer
|
HUN
|
Kawasaki
|
3.
|
Rauscher
|
HUN
|
Suzuki
|
4.
|
Adamek
|
HUN
|
Honda CRF450 R
|
5.
|
Darók
|
HUN
|
Yamaha
|
Adameknek a 2005-ös évben els? sorban a Honda TRX450 R quaddal a bajnokság megnyerése a célja. Sajnos ebb?l jelenleg még nagyon kevés verseny van Magyarországon, ami egy élversenyz?t nem elégít ki, ezért indul a motocross versenyeken is.
A 125-ös géposztályban 4. helyen a legjobb Hondás Hujber lett CRF250 R motorjával.
125 ccm, eredmények
Versenyz? neve
|
Nemzetiség
|
Motor
|
|
1.
|
Borka
|
SLK
|
Kawasaki
|
2.
|
Lécz
|
HUN
|
Suzuki
|
3.
|
Déczi
|
HUN
|
Kawasaki
|
Legutóbbi hozzászólások