EST. 2002

MotoGP blokk hajtotta autót tervez a Honda

A motorok és autók kombinálása nem új ötlet az autóiparban, de a téma úgy t?nik, kifogyhatatlan.

Egyel?re nem sokat tudni a Honda új Projekt 2&4 kezdeményezésér?l, így azt sem, hogy sorozatgyártásra szánják-e az alkotást, vagy csak egy ?rült mérnöki fantázia válik valóra.

A Projekt 2&4 a Honda motorkerékpáros és autós dizájn részlegeinek együttm?ködéséb?l jön létre, a cél egy olyan járm? megalkotása, amiben egyesül a motorozás szabadsága az autózás el?nyeivel.

HondaProjekt 2&4

Hogy a Honda melyik RC213V blokkot tervezi használni a négykerek?ben – a MotoGP versenymotorokban használt er?forrást vagy a nemrég bemutatott, és kissé csalódást okozott utcai RC213V-S-t -, egyel?re nem árulta el. Gyanítható, hogy az utóbbit, f?leg, ha a sorozatgyártás lebeg a gyártó szeme el?tt. Azon belül még mindig van két lehet?ség, a „alap’, 159 lóer?s, vagy a racing kittel megtámogatott, 215 lovas változat.

Az ?szi kiállítások során számítunk rá, hogy többet megtudunk a Projekt 2&4-r?l, addig még egy kis türelmet kérünk.

ugrás fel