EST. 2002

Motorgyártók elektromos bringa koncepciói

A kerékpáros piacon mindenki a legnagyobb dobásnak tartja az e-bike-ok megjelenését, úgy tűnik sok motorgyártó sem akar kimaradni a buliból.

Télen a legtöbb motoros kerékpáron edz, hogy meglegyen a megfelelő kondi és a kétkerekű rutin se tűnjön el teljesen így érthető, hogy minket is érdekel a téma. Az elektromos kerékpárok előtt hatalmas jövő áll, városban és terepen egyaránt. Egy komolyabb verzió akár 300%-ban is rá tud segíteni a teljesítményünkre, igaz az erősebb verziókhoz már kell robogó jogosítvány.

A gyártok pedig imádják a területet, nagyon széles körben lehet beemelni új vásárlókat akár a nyugdíjas korosztályból is. Ráadásul tetemes haszonnal lehet gyártani a terméket aminek legyünk őszinték a fejlesztési költsége össze sem hasonlítható egy motor számaival.

Vágjunk is bele, a Kawasaki eddig csak városi bringákkal járta a világot de most megjelent egy Fully-val ami ráadásul az ismert KX nevet viseli. Minden igényt kielégítő tervezés, jól mutatna a garázsba egy másik zöld mellett. A következő motor készítő gyártó a Fantic. Az általuk készített MTB szerintünk az egyik legszebb a kategóriában de az országúti is kecses akkus verzió létére.

A Fanticot követi a KTM aki legalább akkora kerékpár gyártó mint motor, így az Ő nevét nem kell bemutatni senkinek, folyamatosan több kerékpárt terveznek évről évre.

Aztán itt van Polini aki egy chopper jellegű koncepciót állított ki, futurisztikus kerekekkel és sárvédőkkel.

Persze a végére hagytuk, az egyik legérdekesebb darabot. A Kymco szereti a koncepciókat, állandóan készül valami meglepő a gyár standjára és most sem lett ez másként. Különleges váz hatalmas fejcső mérettel, plusz az akku teherhordó is egyben.

Ha érdekel benneteket a téma akkor látogassatok el németország legjobb MTB magazinjának elektromos kiadására, ott bőven vannak még izgalmas modellek.

Fotó: emtb-news.de,  https://fotos.emtb-news.de/s/380

ugrás fel