EST. 2002

motorinfo.hu sisakfestés

Ezután mindkét grafikát leragasztottam, mert következett a világítósárga alap megfújása.

El?tte fehérre kellet festeni az egész sisakot, mert a világító színek semmit sem fednek, a legkisebb hiba is átlátszik a végs? felületen. Ezután négy kis doboz makettfestékb?l megfújtam az alapszínt és egy napig száradni hagytam. A takarások levétele el?tt megfújtam az árnyékokat a csíkok alá, ezután leszedtem az összes takarást és kijavítottam a hibákat, ‘egybefújtam’ az egészet, jöhetett a lakkozás!

Sajnos a sok fehér aláfújás miatt akkora élek lettek a színhatároknál, hogy kétszer kellett lakkozni, közbeiktatva egy teljes átcsiszolást, és újraragasztást, de a második réteg már ‘elvitte’ az éleket, nagyjából.

A világító színek kicsit megnehezítették a dolgot, de 90 %-ban olyan lett a végeredmény amilyet Zsolt elképzelt és teszett is neki, a lényeg ez. Az biztos,hogy észre lehet majd venni amerre motorozni fog, mert azt gondolom egy felt?n? sisakfestést sikerült csinálnom, majd meglátjátok!

Mike Tamás

ugrás fel