EST. 2002

Motoros nyílt napok IV.

Ilyenkor ki a hibás? Joggal mondhatjuk, hogy a hátsó, mert nem figyelt. Joggal? Számíthatott arra, hogy az emberke változtat az íven? Ezek olyan kérdések, amelyekr?l órákat lehet vitázni.

A sípályához tudom hasonlítani a leginkább a pályázást. (síel?k és snowboardosok). Te mész elöl (síel?), kiszámítható mozgással, így a hátul jöv? ehhez tud igazodni, biztonságosan megel?zni. Míg ha a snowboardos megy elöl, dobálja magát ide-oda, mozgásában minden van, csak logika kevés, ezt nehéz kiszámítani, hogy hol is lenne jó kikerülni. (Megjegyzem: ezért is utálják a síel?k a snowboardosokat. ?k csak azt látják, hogy kiszámíthatatlan mozgással mennek, s túrják le a havat.)

Vita helyett viszont elkerülhet?, ha mi figyelünk magunkra, s törekszünk a kiszámíthatóságra, illetve jobban figyelnek a mögöttünk jöv?k.

Mit tudok tenni én elöl?

Törekszem arra, hogy ha megvan az ív, amin kitaláltam, hogy megyek, azon haladok. Nem változtatok rajta, próbálom azt tartani. Így biztosítva a kiszámíthatóságot. Lehet az az ideális ív, csak akkor maradj azon!

Mit tehetek hátul?

Ha látom, hogy bizonytalan az emberke (mert sok minden látszik kívülr?l), nagyobbat fékezek. Inkább jobban lassítok, s max elromlott egy kanyarom, nem lesz jó ez a körid?m, de tutira elérem a következ?t is. Megoldás az is, hogy sokkal nagyobb ívben kerülöm ki az el?ttem lév? embert, nem arra törekszem, hogy azért is elmegyek belül.

A tényleges megoldás viszont az, ha mindenki, amikor reggel megveszi a jegyét, akkor a megfelel? csoportba veszi azt meg.

Aki türelmetlen a szabályokkal kapcsolatban, az az alábbi oldalakon is tud tájékozódni:

www.brorganisation.hu
www.phoenixracing.hu

folyt köv.

Túró

ugrás fel