EST. 2002

MV Agusta 675 F3: több mint kémtörténet

Mi kell ahhoz, hogy úgy teljen el hónap, hogy nem hallunk az MV Agusta még fejlesztés alatt álló, ki tudja mikor bemutatásra kerül? új, háromhengeres, a nemzetközi zsurnóság által szimplán F3 névre keresztelt sportmotorról? Mert mintha direkt tolnák az arcunkba folyton a vasat.

Az új kis-MV-nél nyíltabb hétpecsétesként indult titok nem létezik másik a motorkerékpár gyártásban jelenleg: három felvonásban taglaltuk már [mi] is az olasz tripla létezésének eddig ismert mozzanatait (aki lemaradt volna róluk, itt, itt és itt utánajárhat), de csak most, a legújabb, az MCN Australiában megjelent kémfotókról derült ki az megkérd?jelezhetetlenül, amit eddig csak sejtettünk, nevezetesen hogy valóban háromhengeres lesz a motor.

Az almeriai pálya boxában a lecsupaszított motorról elcsattant fotókon összeszámolható kipufogó-leöml?k száma nem hazudik, azokból pedig mindenhonnan nézve három van. A motoron még mindig az F4 kissé túlméretes álcaruhája lóg, de legutóbbi bejelentkezése óta mintha a kipufogó már elnyerte volna végleges méreteit (formáján és a tálaláson bizonyára változtatnak még), és az látszik, hogy Varese h? maradt kipufogó-építési szokásaihoz: az F4 négyes orgonasípjaihoz hasonlóan a kis MV szintén hengermennyiségre utaló végz?dést kapott hangtompítójának végére.

Egyéb forrásokból származó hírek szerint az MV Agusta azonban addig nem fogja piacra dobni az F3-at (ha egyáltalán így fogják hívni), amíg nem került biztos kézbe a márka jöv?je – emlékszünk, a jogok még mindig a Harley-Davidson tulajdonában vannak, érdekl?d? is akad, de szignó az még nincs semmilyen adásvételin. Várunk tovább türelmesen.

ugrás fel