EST. 2002

MV F4 2010: elkaptuk hátulról is

Október elején az MV Agusta új sportmotorjának fejidomára csodálkozhattunk rá, most, november elején pedig, a hivatalos milánói bemutató el?tt napokkal, hátulról tehetjük magunkévá – a látvány továbbra is ismer?s.

A 2010-es MV Agusta F4 – merthogy ezennel már biztos, hogy nem F5 lesz a neve – bizonyosan nem fog csalódást okozni a hith? MV-seknek: ahogy az eleje, úgy a hátulja sem fog lényegesen eltérni a leköszön? modell formáitól. Az osztott, kecses hátsó lámpák és az érdekes módon egyéb gyártók által még mindig nem másolt, négyvég? kipufogórendszer, ha némileg modernebb formák és ívek ölelésében is, de marad olyan, amilyennek azt már megszokhattuk.

A „régi” F4 kerekded orgonasípjai ennél azért kellemesebbek voltak a szemnek…

Az MV által közzétett új beetet? fotó mellett ezúttal a technikai adatok és megoldások megszell?ztetését?l sem tekintettek el a gyáriak: a 998 köbcentis, és még mindig radiális szelepelrendezés? blokknak 186 lóer?t ígérnek 12900-as f?tengelyfordulaton.

A hengerek egyenként két injektorral étkeznek, a szívócsövek maradtak hosszukban variálhatóak (akárcsak az R312-?n, vagy az Aprilia RSV4-en és a Yamaha R1-en) a csúszókuplung természetesen továbbra is elengedhetetlen, az új fejlesztés? Mark 2-es kipörgésgátló pedig immár nyolc fokozatban lesz állítható.

A leng?kar marad féloldalas, de hosszabb és könnyebb lesz, mint az el?dön, a futóm?elemek pedig továbbra is teljesen állíthatóak – de erre talán nem is kellett volna kitérni, sejtettük ezt mi magunktól is. Eddig és nem tovább mesél a gyári F4-szell?ztet? sajtóanyag, a végleges motorkerékpár a hamarosan kapuit megnyitó milánói Eicma standjain mutatja majd meg magát teljes testi valójában.

ugrás fel