EST. 2002

Neukirchner az Ilmor prototípuson

Nemrég arról számoltunk be, hogy a Pedercini Ducati menesztette német versenyz?jét a brnói futamot követ?en, mivel Max nem tudta megismételni a Klaffi Hondánál nyújtott teljesítményét.

A tehetséges germán motorosra azonnal lecsapott a címvéd? Suzuki Alstare csapat. Neukirchner az idén szintén szenved? egykori Supersport bajnok, Fabien Foret helyét veszi át Troy Croser és Yukio Kagayama mellett.

Neukirchner hamar összebarátkozott a Suzukival.

„Nem voltunk megelégedve harmadik versenyz?nk Fabien Foret idei produkciójával, ezért a Brands Hatch-i verseny el?tt felbontottuk a szerz?dését. A csapat vezet?ivel úgy döntöttünk, hogy a legjobb megoldást Max Neukirchner jelenti nekünk, bár még nem teljesen egészséges, de ha felépül, akkor hasznára lehet a csapatnak” – indokolta a hirtelen döntést a Suzuki európai részlegének vezet?je, Bert Poengsen.

Bár a 23 esztend?s német motoros még nem épült fel teljesen vállsérüléséb?l, de már a Lausitzringen kipróbálta a GSX-R 1000-est, hogy az asseni debütálására összhangba kerüljön a hamamatsui szörnyeteggel.

„Jobb csapathoz nem is szerz?dhettem volna. Mindenki nagyon barátságosan fogadott az els? teszt alkalmával, kellemes légkör uralkodik a depóban. Biztosra veszem, hogy felépülésem után rendszeresen a legjobb tízben fogok végezni” – nyilatkozta Neukirchner.

Els? ránézésre nagyon kompaktra sikeredett az Ilmor.

A németek üdvöskéje a Superbike mellett a MotoGp felé is kacsingat. A nemrég bemutatott Ilmor 800 cm3-is V4-es prototípusán körözött, melyet az egykori Mercedes F1-es motorokért felel?s Mario Ilien, valamint Eskil Suter álmodott meg. A tesztre a csehországi Mostban került sor, ám az eredményeket egyel?re titokban tartják a felek. A képekr?l mindenesetre kiderül, hogy az Ilmor prototípus váza nagyon emlékeztet Nakano és De Puniet Kawasakijára.

ugrás fel