EST. 2002

Nyár, melankólia

A nyár kellene, hogy legyen a regenerálódás, az önfeledt
kikapcsolódás ideje, mikor az ember visszagy?jti év közben eldobált energiáit.
Kellemes, édes pillanatok ezek. A motorsport szerelmesei viszont nem lehetnek
maradéktalanul boldogok, éppen mert szünet van. Nyári.

A h?n szeretett sportág képvisel?i, az igazi f?szerepl?k most mind vakációznak,
és közülük sokan talán épp a miénkhez hasonló melankóliát
éreznek, most, hogy nincsenek történések, az élet áll, a motorok ponyva alatt.
Nekünk pedig, akik a kétkerek? versenysportok napi tudósításával,
kommentálásával foglalkozunk, ez az úgynevezett uborkaszezon. Általában a gyorsasági
világbajnokságban ilyenkor mozdul meg a piac, és veszik kezdetüket az átigazolási
históriák: idén viszont mintha másként lenne
. A felszín legalábbis igen
csendes.

Ma, 2004 derekán b? egy sorban össze lehet foglalni azt, amit a szezon pilóta-kering?jér?l
megtudhattunk az év els? (tömeges nyári szabadságolások el?tti) felében. Szóval
Melandrit menne a Hondához vagy a Ducatihoz, Checa elfoglalná Alex Barros
jelenlegi helyét a HRC-nél
, Michel Fabriziót pedig úgy t?nik, viszi a Suzuki.
Ezek korántsem hivatalos hírek, de még csak félhivatalosak sem. Ezek nem is
hírek, csak pletykák, elejtett félmondatok és feltételezések: ennyit tudunk
az átigazolási piacról 2004 augusztusában. Ez egy ilyen szezon.

A csendet, békességet nyilván nagyon élvezik maguk a versenyz?k, ki Ibizán,
ki Monte-Carlóban vagy bárhol a világon. Biztosan egész máshogy gondolnak a
két hét múlva következ? brnói Cseh Nagydíjra, mint a szurkolók, megszállottak
vagy éppen a cirkusz kommentátorai és kommunikátorai. Nekik hamar elröppenhet
a relaxációs id?szak, nekünk, információra éhez?knek meg mintha ólomlábakon
vánszorogna az id?
.

Mindenesetre kellemes nyarat minden olvasónknak.

ugrás fel