Hirdetés
Kezdőoldal Magazin Oakley: Csináld magad!

Oakley: Csináld magad!

Hirdetés

A kezdeményezésnek nincs semmi hátsó szándéka. Ez nem egy dizájn verseny, itt nem jár az els?nek egy ingyen példány. Egyszer?en gondoltak a finnyás krosszosokra, az olyan motorosokra, akik nem igazán találták meg a nekik megfelel? színösszeállítást az Oakely egyébként sem sz?kös kínálatából. Hát tessék, eljött a ti id?tök!

Az Oakley motoros szemüvegeit nem kell bemutatni a terep-barátoknak. A 80-as évek óta a legprofibb motokrossz-szemüvegeket gyártja a porfelh?lovagoknak, mi sem bizonyítja ezt jobban, mint az az illusztris névsor, akik az Oakley-nak szavaztak és szavaznak bizalmait: Ricky Carmichael, Stefan Everts és persze James Stewart is a csapat tagja volt vagy jelenleg is az.

Gondolt egy nagyot az innovatív ötletekt?l híres gyártó, és még vonzóbbá tette termékeit a hétköznapi ember és a sportolók számára egyaránt. Eddig csak napszemüvegeket illetve snowboardos goggle-kat lehetett egyéni igények szerint összepattintani, de most már a Crowbar nev? motokrossz szemüveg is a Custom program része lett.

Oakley Crowbar – motorinfo.hu

Négy fokozatban szabhatjuk testre a kicsikét: keretszín, lencse, pánt és a Crowbarra jellemz? küls? gy?r? színét, s?t a lencsébe még akár szöveget is lehet gravíroztatni. A szemüveg ára persze függ attól, hogy mennyire akarunk exkluzívat. Egy fire iridum lencse például jóval drágább, mint egy víztiszta. Miután összeraktad álmaid szemüvegét, már csak meg kell rendelni, és várni a postást.

Mi már elkészítettük a magunként. A [motorinfo.hu] szellemében a piros-fehér dominál, a napsütésben gyönyör? fire iridum lencse került bele motorinfo.hu szöveggel egy retro sisakpánttal megspékelve. Most Ti jöttök!

Az Oakely-sztori

Nehéz elhinni, hogy egy márka, amely annyira „cool” – ráadásul világszerte sikeres-, mint az Oakley, egy olyan egyszer? dologból n?tte ki magát, mint a motor-markolatgumi. Pedig ez volt az, amivel a cég tulajdonosa, Jim Jannard elindult. Úgy érezte, hogy amit motorkerékpár-kiegészít? értékesít?ként árult nem elég jó, ezért kifejlesztette a világ els? olyan motokrossz markolatgumiját, mely pontosan illeszkedett z ember tenyerébe, és a speciális Unobtainium anyagnak köszönhet?en, nedvesen is kit?n?en tapadt. 1975-öt írtunk ekkor.

A céget kutyája után nevezte el, 300 dollár befektetéssel indította. Mivel a motokrossz markolaton a márkanév nem volt megjeleníthet?, Jannard megtervezte az els? Oakley motokrossz szemüveget: így már jobban látható volt a márkanév. A legnépszer?bb versenyz?k viselték (McGrath, Rick Johnson, napjainkban: Carmichael, Stewart), ezáltal rendkívüli média megjelenést kapott az új márka.

Mára igazi lifestyle márkává n?tte ki magát széles palettáját kínálva a napszemüvegeknek, ruházati cikkeknek, óráknak, cip?knek, a világ 70 országában.