A Pirelli frissítette csúcskategóriás utcai gumiját: három keverék, versenypálya-gének és végre egy igazán üt?s dizájn – már elnézést a ‘végre’ miatt, de a |mi| nem reprezentatív közvéleménykutatása szerint a Diablo Corsa megjelenése vadítónak aligha nevezhet?: sokkal kevésbé sportos gumik is sokkal sportosabbnak néznek ki, és ett?l az abroncs teljesítménye ugyan fikarcnyit sem lesz gyengébb, az eladási görbére viszont ugyancsak befolyással van. A pályán sikeres volt, kés?bb Diablo Corsa III néven is, a boltokban jobbára az derült ki, hogy a motorosok a szemükkel (is) vásárolnak.
Ez a termék egy egészen különleges, ám annál valósabb fogyasztói igényt hivatott kielégíteni: ez az igény nem más, mint hatékonyan abszolválni a pályamotorozás három technikai fázisát: eljutni a pályáig, sportolni rajta, aztán meg hazagurulni, méghozzá nem a terror árnyékában, hogy mi lesz, ha elered az es?.
Az olaszok ebben a szellemiségben intézik a dolgaikat: amit csináltak, az gyakorlatilag nem sokban tér el a Supercorsa család és a Diablo nemzetség összeházasításától. Egy pályára való és egy országúti gumi, benne a Pirelli utolsó generációs technológiájával – kevesebb bevágással, azaz a csízió szerint nagyobb teljesítménnyel – az els? tesztekig még egy darabig várhatunk.
Az egyik ilyen csuda az EPT (Enhaced Patch Technology), az irányított deformáció maga, amit?l a motor d?lési szögének függvényében a gumi mindig úgy deformálódik, hogy a tapadás optimális legyen. A hátsót kétféle keverék alkotja. El?re 120/70ZR17, hátulra 180/55ZR17, 190/50ZR17 és 190/55ZR17 méretekben érkezik februártól, míg a 160/60ZR17 áprilisra készül el.
Legutóbbi hozzászólások